مقاومت فلسطین: نبرد شمشیر قدس فلسطین را متحد ساخت

يکشنبه 1 خرداد 1401 - 22:31

رهبران گروه های مقاومت فلسطین نبرد شمشیر قدس را نبردی منحصر به فرد و سرنوشت ساز دانستند که فلسطین را متحد و یکپارچه ساخت.

العالم _ فلسطین

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه العالم گفت: مهم ترین نتیجه نبرد شمشیر قدس این است که تحولی استراتژیک محسوب می شود، نبردی که بر اتحاد مقاومت تاکید می کند و اینکه نبرد فقط نبردی دارای ابعاد انسانی یا حقوقی نیست بلکه نبرد ملی منحصر به فرد است.

مشیر المصری از رهبران جنبش حماس هم به شبکه العالم گفت: آثار و نتایج نبرد شمشیر قدس همچنان این پیام را برای دشمن صهیونیست به همراه دارد که این نبرد در مقایسه با نیرو و امکاناتی که مقاومت و ملت ما برای نبردهای آینده فراهم آورده اند، تمرینی بیش نیست.

علاء الدين العكلوک دبیر کل امور عشایر در وزارت داخلی در غزه هم به شبکه العالم گفت تعرض به قدس اقدامی خطرناک نه فقط برای دشمن صهیونیست بلکه برای کل جهان است زیرا آتشی را بر خواهد افروخت که آغاز و پایانی نخواهد داشت.

وی افزود: صحنه نبرد شمشیر قدس همچنان در ذهن ارتش رژیم اشغالگر باقی است. شمشیر قدس، قدس و وطن را متحد ساخت، آنگاه که از غزه به پرواز درآمد و در آسمان قدس درخشید و خود رسالتی است که نیروهای مقاومت و پشت سر آنها ملت فلسطین با تکیه بر آن تاکید می کنند که بیرون آمدن این شمشیر از نیام جز به اشاره ای از گنبد مسجد الاقصی نیاز ندارد.

پربیننده ترین خبرها