برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید صیاد خدایی

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید صیاد خدایی
سه شنبه 3 خرداد 1401 - 08:59

مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسین صیاد خدایی از پاسداران نیروی قدس سپاه با حضور گسترده و آحاد مختلف مردم برگزار شد.

العالم - ایران / سیاسی

مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسین صیاد خدایی با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولین کشوری و لشکری همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

تشییع کنندگان با در دست داشتن بیرق‌های منقش به «یا ابا عبدالله (ع)»، «یا عباس (ع)»، «یا مهدی (عج)» و تصاویری از شهید صیاد خدایی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل خشم خود را از عاملان این جنایت ابراز کردند.

"حکم امهز" تحلیلگر سیاسی لبنانی در ویژه برنامه شبکه العالم به مناسبت شهادت سرهنگ خدایی گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا از جنگ اوکراین برای انجام عملیات تروریستی خود سوء استفاده کند.

وی افزود: این رژیم پی‌برده است که مشغله های آمریکا به آن فرصتی برای ماجراجویی می دهد.

خبرنگار العالم حاضر در محل برگزاری مراسم با مردم به گفتگو کرد، شهروندان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند و گفتند که ایران یکی از قربانیان بزرگ تروریسم در جهان است.

مردم خواستار مجازات و سیلی محکم ایران بر عاملان و آمران این جنایات شدند.

شامگاه گذشته (دوشنبه۲ خرداد) هم مراسم وداع با پیکر شهید حسن صیاد خدایی در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد. سرهنگ شهید «حسن صیاد خدایی» متولد سال ۱۳۵۱ و اهل میانه استان آذربایجان شرقی است. او سال ۱۳۶۶ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در نیروی قدس سپاه مشغول به کار شد. وی از مدافعان حرم و از پاسداران نیروی قدس سپاه از همرزمان شهید «حمیدرضا بیضایی» بود.

گفتنی است، عصر یکشنبه (1 خرداد) ضاربین با شلیک پنج گلوله سرهنگ خدایی را در مقابل منزل خود به شهادت رسانده و متواری شدند.

همسر شهید نخستین کسی بود که با پیکر غرق به خون ایشان رو به رو شد. از وی دو فرزند دختر و پسر یکی هفت و دیگری ۱۴ ساله به یادگار مانده است.

پربیننده ترین خبرها