اجتماع «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی

اجتماع «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی
پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 - 18:18

در حالی که بیش از 240 هزار نفر برای حضور در اجتماع بزرگ و خانوادگی «سلام فرمانده» ثبت‌نام کرده بودند، به دلیل گنجایش یکصد هزار نفری وزرشگاه آزادی، این مراسم ملی با حضور 100 هزار نفر و اجرای سرود جمهوری اسلامی در این ورزشگاه آغاز شد.

العالم - ایران

برنامه ملی و خانوادگی «سلام فرمانده» از دقایقی قبل با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

شبکه سوم سیما در حال پخش تصاویر زنده این حضور بیادماندنی در ورزشگاه آزادی است.

اجتماع سلام فرمانده

گالری

رضا هلالی، یکی از چهار مداحی که قرار است با سایر ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام، سروده‌های «سلام فرمانده»، «مداد رنگی» و «رفیق شهیدم» را همخوانی کند، به ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی رسید.

جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی تهران، هم‌اکنون در حال تمرین سرود «مداد رنگی» هستند.

ابوذر روحی، ذاکر گیلانی اهل‌بیت علیهم‌السلام و خواننده سرود ملی و پرمخاطب «سلام فرمانده» است، برای اجرای یکصد هزار نفری این سرود در جایگاه حاضر شده است.

خواننده سرود «سلام فرمانده» در اظهارات کوتاهی گفت: خدا را شکر که این جمعیت پرشکوه به عشق امام زمان حضور پیدا کرده که نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

او ادامه داد: قدردان تمام افرادی هستم که در شهرهای مختلف برای برگزاری برنامه‌ها و این اجتماع بزرگ در تهران تلاش کردند. همچنین از گروهی که به ما در اجرای این سرود کمک کردند، تشکر می‌کنم.

روحی گفت: تمام تلاش ما این است که این کار ما به چشم امام زمان (عج) بیاید و دقایقی ظهور ایشان را نزدیک کنیم.

پس از این سخنان، همخوانی سرود «سلام فرمانده» با همراهی تمام حاضران در استادیوم آغاز شد و ۱۰۰ هزار نفر از حضار این سرود ملی را به صورت ایستاده همخوانی کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها