رونمایی از قدرت بالای مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس/ مقاومت برنامه 362 حمله موشکی به 14 شهر و شهرک صهیونیستی را فاش کرد

رونمایی از قدرت بالای مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس/ مقاومت برنامه 362 حمله موشکی به 14 شهر و شهرک صهیونیستی را فاش کرد
شنبه 7 خرداد 1401 - 10:21

گردان های القسام با اشاره به حمله موشکی به تل آویو در عملیات شمشیر قدس از آمادگی بالا برای هرگونه نبردی در آینده خبر داد.

العالم _ فلسطین

محمد السنوار از رهبران مقاومت فلسطین در گران های القسام گفت: حمله موشکی که مقاومت فلسطبین در پایان نبرد شمشیر قدس آن را معلق کرد، شامل 362 موشک می شد.

محمد السنوار تصریح کرد قرار بود در این حمله موشکی 14 شهر و شهرک های صهیونیست نشین از جمله حیفا، تل آویو، دیمونا و ایلات هدف قرار گیرند.

وی تاکید کرد ما از نقاط ضعف و از مواضعی که می توان از طریق آنها دشمن اشغالگر را تحت فشار قرار داد، به خوبی آگاهیم و معادلات مهمی را تثبیت و دشمن را وادار کرده ایم پیش از هر اقدامی همه چیز را در نظر بگیرد.

محمد السنوار افزود ما در آغاز نبرد شمشیر قدس تلاش کردیم شماری از نظامیان صهیونیست را اسیر کنیم تا دشمن اشغالگر را به پذیرش تبادل اسیران واردار نماییم.

این رهبر مقاومت فلسطینی تاکید کرد، سیلی بزرگ گردان های القسام حمله موشکی به تل آویو بود که ابهت مرکز ظلم و قبله سازشکاران را از میان برد.

در همین حال هارون ناصر الدين عضو دفتر سیاسی جنبش حماس و مسئول دفتر امور قدس درمورد تعرض به مسجد الاقصی یا قبه الصخره هشدار داد و تاکید کرد پاسخ مقاومت به چنین تعرضی قاطع خواهد بود.

وی هشدار داد اگر دشمن اشغالگر تلاش کند به مسجد الاقصی یا قبه الصخره تعرض کند، ده برار نبرد شمشیر قدس ضربه خواهد خورد.

پربیننده ترین خبرها