وزیر کشور: تمام اجساد را از زیر آوار متروپل خارج خواهیم کرد/ از مردم آبادان فقط "محبت و همدلی" دیدیم

وزیر کشور: تمام اجساد را از زیر آوار متروپل خارج خواهیم کرد/ از مردم آبادان فقط
يکشنبه 8 خرداد 1401 - 10:03

وزیر کشور با بیان این که "تمام اجساد را از زیر آوار خارج خواهیم کرد"، گفت: تاکنون پیکر ۲۹ نفر بیرون آورده شده است.

العالم - ایران

احمد وحیدی شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌ها و مردم برای کار آواربرداری و امدادرسانی در آبادان بسیج شده‌اند و این حق مردم عزیز آبادان است که کار به‌سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه "تاکنون پیکر 29 نفر از زیر آوار بیرون آورده شده است و همچنان تعدادی دیگر از اجساد در این منطقه مشاهده شده است که از محل خارج خواهند شد"، افزود: با توجه به حجم آوارها ممکن است عملیات خارج‌سازی پیکر جان‌باختگان با تأخیر زمانی انجام شود، ولی تمام تلاش نیروهای امدادی این است تا با هماهنگی و همدلی کار با سرعت بسیار بیشتری جلو رود.

وزیر کشور ضمن تشکر از مردم شریف داغدیده آبادان و خانواده‌های جان‌باختگان تصریح کرد: خانواده‌هایی داریم که همسر و سه فرزندشان را از دست دادند ولی جز داغ تنهایی و محبت از آن‌ها چیزی ندیدیم و وقتی با آن‌ها صحبت می‌کنیم بسیار از جمهوری اسلامی و همدردی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و همه ارگان‌ها متشکر هستند.

وی با بیان اینکه در کمتر حوادثی در سطح کشور این حجم فعالیت‌ها وجود داشته است، گفت: از نیروهای آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، سپاه، نیروی انتظامی و تمامی نیروهایی که از شهرهای مختلف به آبادان آمدند، تشکر می‌کنم.‌ کار به‌خوبی دنبال می‌شود و امیدواریم بتوانیم در زمان کمتری در حوادثی با این مقیاس کار را جمع کنیم.

پربیننده ترین خبرها