تاثیر اختلافات داخلی فلسطین بر موضوع اسرا

تاثیر اختلافات داخلی فلسطین بر موضوع اسرا
سه شنبه 30 فروردين 1390 - 06:26

غزه (العالم) - مسئول کميته خانواده هاي اسراي نوار غزه ، ضمن انتقاد از اختلافات داخلي فلسطين ، گفت: اين مساله بر موضوع اسرا و بازداشت شدگان در زندان هاي رژيم صهيونيستي تاثير منفي دارد.

"موفق حمید" روز دوشنبه درگفتگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: مسئولان اسرائیلی از اختلافات داخلی فلسطین برای اعمال محدودیت و فشار بیشتر بر اسرای فلسطینی سوء استفاده می کنند.

 

 حمید افزود: رژیم صهیونیستی حتی برای ایجاد تفرقه میان اسرای فلسطینی براساس وابستگی های حزبی آن ها استفاده می کنند ؛ به طوری که اداره امور زندان های رژیم اشغالگر اسرای جنبش فتح را از اسرای جنبش های جهاد اسلامی و حماس جدا کرده است.

 

 وی برلزوم وحدت میان گروه های مختلف فلسطینی درباره موضوع اسرا و زندانیان به منظور پیشبرد پرونده اسرای فلسطینی و حل مشکلات آنان و تلاش برای آزادی آنها از زندان های رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: تحقق این مساله برای تهیه برنامه سیاسی ملی فلسطینی یکپارچه با هدف حمایت از قضیه اسرای فلسطینی ضروری است.

 

 مسئول کمیته خانواده های اسرای نوار غزه، از همه گروه های فلسطینی خواست که از موضوع "گلعاد شالیت" نظامی اسیر صهیونیستی نزد گروه های مقاومت فلسطین، در جهت خدمت به مساله اسرای فلسطینی استفاده کنند.

 

 وی از تلاش های نهادهای جامعه مدنی فلسطین برای پایان دادن به اختلافات داخلی درجهت حمایت از اسرا و برنامه ملی که بتواند آزادی آنان را به دنبال داشته باشد ، تمجید کرد.

 

 حمید از روز اسیر فلسطینی ( 17 آوریل) به عنوان روز یکپارچگی همه فلسطینی ها یاد کرد و از همه فلسطینی ها خواست با کنار گذاشتن اختلافات به اسرای دربند در زندان های رژیم صهیونیستی این پیام را بفرستند که مبارزه آن ها بیهوده نخواهد بود و اختلافات داخلی به مقاومت قهرمانانه آنان دربرابر رژیم اشغالگر ضربه نخواهد زد.

پربیننده ترین خبرها