صهیونیست‌ها به دنبال ساخت شهرکی جدید در جنوب نابلس

صهیونیست‌ها به دنبال ساخت شهرکی جدید در جنوب نابلس
سه شنبه 10 خرداد 1401 - 10:52

شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی از دیروز دوشنبه کار ساخت شهرکی جدید در زمین‌های شهرک جالود در جنوب نابلس را آغاز کرده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

غسان دغلس مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری تاکید کرد که صهیونیست‌ها پس از عملیات خاکبرداری در جنوب شهرک جالود، در حال انتقال خانه‌های پیش ساخته به این منطقه و احداث شهرکی جدید در آنجا هستند.

وی اشاره کرد که این شهرک جدید تنها چند متر با محله‌های فلسطینی‌نشین فاصله دارد.

رژیم صهیونیستی درصدد تخریب خانه مجریان عملیات «العاد»

از سوی دیگر آخرین گزارش ها حاکی از آن است که صهیونیست‌ها در صدد هستند تا منازل مجریان عملیات «العاد» را تخریب کنند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته اخطاریه‌ای را به خانواده‌های اسعد الرفاعی و صبحی صبیحات مجریان عملیات شهادت‌طلبانه العاد که هر دو از ساکنان منطقه رمانه در جنین هستند، به منظور تخریب خانه‌هایشان تحویل داد.

طبق حکم صادر شده، این دو خانواده ۷۲ ساعت حق اعتراض به این حکم را دارند. در عملیات شهادت‌طلبانه العاد در تل آویو، ۳ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۴ نفر دیگر زخمی شدند. نفتالی بنت پیشتر اعلام کرده بود که منازل عاملان عملیات های ضد صهیونیستی باید تخریب شوند.

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطقی از کرانه باختری 8 فلسطینی را بازداشت کردند. کمیته حمایت از اسرای فلسطین اعلام کرد که بازداشت افراد مذکور بدون تفهیم اتهام صورت گرفته است.

سلسله اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی درحالی است که گروه های مقاومت پیشتر با صدور بیانیه ای به تل آویو درباره تداوم این اقدامات هشدار دادند. اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت صراحتا اعلام کرد که دست مبارزان و مجاهدان برای مقابله با صهیونیستها روی ماشه است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها