منابع عبری زبان:

تیراندازی به یک کامیون در فلسطین اشغالی/ یک صهیونیست زخمی شد

تیراندازی به یک کامیون در فلسطین اشغالی/ یک صهیونیست زخمی شد
شنبه 14 خرداد 1401 - 08:55

منابع عبری زبان از تیراندازی به سمت کامیون یک شهرک‌نشین صهیونیستی در نزدیکی شهرک کریات اربع در شهر الخلیل خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که یک کامیون متعلق به یک شهرک‌نشین صهیونیستی در نزدیکی شهرک کریات اربع در شهر الخلیل هدف شلیک و تیراندازی قرار گرفته است.

گفته شده در جریان این تیراندازی، راننده کامیون به شدت زخمی شده است.

هنوز مشخص نیست که عاملان تیراندازی چه کسی و یا کسانی بوده اند، اما خبرگزاری‌های فلسطینی گفته اند که مجریان این تیراندازی موفق شده اند که به سلامت از محل حادثه فرار کنند و تا کنون هم شناسایی نشده اند.

با توجه به حجم زیاد عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی در مناطق مختلف اشغالی طی چند ماه گذشته، اما حال منابع عبری زبان ادعا کرده اند که این حمله یک حادثه جنایی بوده و ارتباطی با عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان ندارد. با این حال منابع عبری زبان و صهیونیستی جزئیات بیشتری از این حادثه را اعلام نکرده و گفته اند که تحقیقات پیرامون این موضوع از سوی پلیس آغاز شده است.

در چند ماه گذشته نیروهای مقاومت فلسطین با هدف ضربه زدن به روند اشغالگری نیروهای صهیونیستی، عملیات‌های مقاومتی متعددی را علیه اشغالگران یرنامه ریزی و به سرانجام رساندند و مجموعه این عملیات‌ها به نگرانی بسیار زیاد در مناطق اشغالی فلسطین در میان صهیونیست‌ها دامن زده است.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی اعلام کرده اند که رژیم صهیونیستی در سال جاری میلادی روند ترور هدفمند فلسطینی‌ها را شدت بخشیده و بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، ۶۲ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. این در حالی است که تنها در ۲۴ ساعت اخیر پنج فلسطینی در غزه و کرانه باختری از سوی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند.

در میان ۶۲ فلسطینی به شهادت رسیده، ۱۳ کودک حضور دارند. عادل خضر مدیر دفتر منطقه‌ای یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا در این باره می‌گوید: از ابتدای سالجاری میلادی ۱۳ کودک فلسطینی به شهادت رسیده‌اند، که این رقم تقریباً نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

نظامیان متجاوز رژیم صهیونیستی جمعه هفته گذشته در آخرین دور از جنایات کودک‌کشی خود، یک کودک ۱۴ ساله فلسطینی به نام «زید محمد سعید غنیم» از منطقه «بیت لحم» را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. اکثر فلسطینی‌ها که توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند شامل غیرنظامیان، زن، کودک و نوجوان بوده اند.

مهر

پربیننده ترین خبرها