هشدار صریح مقاومت فلسطین به صهیونیست ها/ برای کمک به قدس جبهه ای واحد تشکیل شود

هشدار صریح مقاومت فلسطین به صهیونیست ها/ برای کمک به قدس جبهه ای واحد تشکیل شود
يکشنبه 15 خرداد 1401 - 20:29

گروه های مقاومت فلسطین با تأکید بر شکست طرح های صهیونیستی، گفتند که باید برای حمایت از مسجد الاقصی و کمک به قدس، جبهه فلسطینی-عربی-اسلامی واحد تشکیل شود.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه های مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای تأکید کردند که شهر قدس اشغالی، عربی و اسلامی بوده و خواهد بود.

خبرگزاری سما ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، قدس اشغالی، محور درگیری عربی-صهیونیستی است و «هر اندازه که تجاوز ادامه داشته باشد، اجازه نخواهیم داد که آن را یهودی کنند».

مقاومت فلسطین ضمن تأکید بر تداوم حضور شهروندان فلسطین در مسجدالاقصی و مقابله با صهیونیست، تصریح کرد: «اراده ملت ما دائما برای شکست طرحهای اسرائیل، قدرتمندتر و تواناتر باقی خواهد ماند».

در این بیانیه تأکید شد رژیم صهیونیستی مسئول پیامدهای تداوم تجاوز به قدس و الاقصی است و گزینه مقاومت، گزینه درست و راهبردی برای تعامل با ذهنیت صهیونیسم است.

این گروهها با بیان اینکه ذهنیت صهیونیسم، مبتنی بر کشتار، جنایت و ریختن خون مردم فلسطین است، گفت: «تداوم کشتار ملت ما در کرانه باختری و قدس توسط اسرائیل، فقط نشانگر تداوم سریال تروریسم صهیونیسم است».

مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه باید با این اقدامات صهیونیستها با افزایش درگیری پاسخ داد، خاطر نشان کرد، هر گونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی مردود است؛ اقدامی که یک جنایت و خنجری بر گرده جان فشانی های ملت فلسطین، خیانت به امت اسلام و مشوقی برای تداوم تجاوز صهیونیستهاست.

این گروهها در پایان تأکید کردند که امت اسلامی باید در تمامی سطوح برای مقابله با تجاوزگری، وارد عمل شوند و به منظور تشکیل یک جبهه فلسطینی-عربی-اسلامی واحد برای حمایت از الاقصی و کمک به قدس اعمال فشار کنند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی، بی توجه به همه هشدارها درباره «راهپیمایی پرچم» هفته گذشته شهرک‌نشینان را به مسجدالاقصی فرستاد.

پربیننده ترین خبرها