حکم اعدام برای جاسوس رژیم صهیونیستی در غزه

حکم اعدام برای جاسوس رژیم صهیونیستی در غزه
دوشنبه 16 خرداد 1401 - 22:31

دادگاه نظامی در غزه یک فرد که برای رژیم صهیونیستی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات می‌کرد را به اعدام محکوم کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

دادگاه نظامی وابسته به هیأت عالی دادسرای نظامی غزه امروز (دوشنبه) یک فلسطینی را به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی به اعدام با طناب دار محکوم کرد.

به نوشته وبگاه معا، این جاسوس با نام «ح.ر» متولد ۱۹۶۱ از ساکنان شمال غزه است که طبق قانون مجازات جنایی به اعدام محکوم شده است. او طبق حکم دادگاه متهم به جمع‌آوری اطلاعات برای سازمان‌های امنیتی رژیم موقت صهیونیستی از گروههای مقاومت و فرماندهانشان است.

اطلاعاتی که این جاسوس برای صهیونیست‌ها جمع‌آوری می‌کرده، تاکنون موجب شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت شده و در مقابل مبالغی را از نهادهای امنیتی صهیونیستی دریافت کرده است. این حکم اولیه و قابل اعتراض است.

اسفند سال گذشته نیز برخی منابع در جنبش حماس گفتند که دستگاه‌های امنیتی مقاومت از دو ماه پیش با همکاری دستگاه‌های امنیتی دولتی توانستند ضربه مهلکی را به رژیم صهیونیستی وارد آورده و تعدادی از جاسوسان آن را بازداشت کنند.

به گفته منابعی در حماس افسران دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از ابزارهای مختلف برای به دام انداختن شهروندان و جذب آن‌ها جهت جاسوسی، استفاده می‌کنند اما دستگاه‌های امنیتی مقاومت بیدار هستند و از طریق آگاهی‌بخشی به شهروندان و هشدار درباره تعامل با افرادی با اسامی جعلی منتسب به موسسات خیریه، شخصیت‌ها و غیره که به دنبال جذب مزدور هستند، با تلاش‌های مقابله می‌کنند.

بر اساس این گزارش، رژیم اشغالگر با مشکل جدی برای جذب مزدور جدید مواجه است و به همین دلیل به سوء استفاده از بیماران، شهروندان، تجار و غیره که از طریق گذرگاه بیت حانون (ایرز) در تردد هستند، روی آورده اما در این مورد نیز با شکست مواجه شده است.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها