امیر صباحی فرد: ایران قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه است

امیر صباحی فرد: ایران قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه است
شنبه 21 خرداد 1401 - 13:00

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش به مرحله‌ای از رشد و نبوغ رسیده که هیچ وابستگی در تجهیزات به هیچ کشوری ندارد و قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم.

العالم - ایران

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: ما هر چه داریم از برکت وجود امام رضا (ع) است. اعتقاد قلبی من این است که این امام رئوف گره از بزرگترین مشکلات می‌گشاید.

در این مراسم که نمایندگان آستان قدس رضوی هم حضور داشتند فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از این نیرو به عنوان اولویت اول در دفاع از کشور نام برد و تصریح کرد: همانطور که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی بیان می‌کرد، جمهوری اسلامی ایران حرم است و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که لباس خدمت به امنیت این کشور را بر تن دارند، خادمان این حرم و به نوعی خادمان حراست از امنیت کشورِ امام رضا (ع) هستند.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاورد‌های نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: امروز نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش به مرحله‌ای از رشد و نبوغ رسیده که هیچ وابستگی در تجهیزات به هیچ کشوری ندارد؛ امروز در تجهیزات بومی در لبه فناوری دنیا قرار داریم و قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه اگر دشمنان ما توانایی رویارویی با ما را داشتند درنگ نمی‌کردند، عنوان کرد: عامل بازدارندگی دشمنان ایران اسلامی در درجه اول وجود فردی آگاه، شجاع، مدیر، مدبر و مجتهد به عنوان فرمانده در راس کشور و همچنین آمادگی نیرو‌های باایمان و تجهیزاتی که نیرو‌های مسلح در اختیار دارد است که هیچ گلوگاهی ندارند. ما به خاطر داشتن این توانمندی به‌روز به خود می‌بالیم.

گفتنی است؛ در این مراسم ًمن ادای احترام به پرچم ضریح مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) از سوی حاضرین، نشان «ما همه خادم‌الرضائیم» به امیر سرتیپ صباحی‌فرد اهدا شد.

پربیننده ترین خبرها