سردار شکارچی: در کسری از ثانیه تمام دنیا و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم

سردار شکارچی: در کسری از ثانیه تمام دنیا و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم
يکشنبه 22 خرداد 1401 - 18:08

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در مرکز رصد ستاد کل نیروهای مسلح در کسری از ثانیه تمام دنیا و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم و اگر جریانی بخواهد مشکلی ایجاد کند، بلافاصله پاسخ می‌دهیم.

العالم - ایران / سیاسی

سردار ابوالفضل شکارچی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار کرد: تدابیر ابلاغی رهبر معظم انقلاب به ستاد کل نیروهای مسلح به طرح‌های راهبردی تبدیل می‌شود و این طرح‌ها پس از سیاست‌گذاری در قالب برنامه‌های مختلف به فرماندهان چهار سازمان ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و وزارت دفاع ابلاغ و آنها نیز متناسبت با شرایط استان‌ها بومی‌سازی و در دستور کار قرار می‌گیرد.

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح افزود: رهبر معظم انقلاب جدا از بحث مرجعیت و ولی امر مسلمین جامعه و رهبریت انقلاب اسلامی، فرمانده معظم کل قوا هستند و فرامین ایشان در نیروهای مسلح پیاده‌سازی و اجرا می‌شود.

وی افزود: مأموریت اصلی‌ ما در حوزه جنگ نرم عملیات روانی و جنگ شناختی، حوزه فرهنگی، اجتماعی، فضای مجازی، رسانه‌ها، تبلیغات دفاعی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ستاد راهبردی بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت گسترده دارد و تمام قد در میدان حضور دارد تا در سایه فعالیت و اقدامات این حوزه‌ها، بتوانیم اقتدار و عزت نظام را افزایش دهیم.

سردار شکارچی گفت: برای مقابله با دشمنان هماهنگی و هم‌افزایی خوبی در حوزه‌ها و معاونت‌های ستادکل نیروهای مسلح وجود دارد.

وی گفت: با بهره‌گیری از تمام این ظرفیت‌ها از دستاوردهای نظام صیانت و در حوزه تهاجمی و تولید محتوای هدفمند از کارشناسان متخصص، متعهد و تیزهوش استفاده می‌کنیم.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه، در مرکز رصد ستاد کل نیروهای مسلح در کسری از ثانیه تمام دنیا و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم، بیان کرد: برآورد اطلاعاتی کامل از حوزه‌های مختلف داریم و اگر جریانی بخواهد مشکلی ایجاد کند بلافاصله ورود می‌کنیم و پاسخ می‌دهیم.

سردار شکارچی تصریح کرد: درگیر یک جنگ تمام عیار با دشمنان هستیم و دشمن امروز دنبال دین‌زدایی و ترویج تفکر وهابیت و سلفیت است.

وی اضافه کرد: از هم پاشیدن کانون و بنیان خانواده‌ها، افزایش اختلافات خانوادگی و افزایش طلاق از راهبردهای اصلی دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران است.

به گفته سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح، روحانیت‌زدایی، برپایی اعتراضات، ایجاد فاصله میان نظام و مردم، بزرگ‌نمایی مشکلات و ترویج فساد اخلاقی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امپراطور رسانه‌ای از دیگر اهداف اصلی دشمنان است.

وی در ادامه تصریح کرد: این ستاد در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در قالب برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه 21 هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین فقرا توزیع کرد.

سردار شکارچی با اشاره به تشکیل و فعالیت 43 هزار گروه جهادی در راستای محرومیت‌زدایی در کشور گفت: این گروه‌های جهادی با حضور در مناطق محروم در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی و به دولت کمک می‌کنند‌.

وی افزود همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج باید اعتلا پیدا کند، گفت: در راستای تحقق فرامین رهبری سند اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام دوم در سال گذشته طراحی شده که باید به پیشبرد این برنامه‌ها کمک کنیم.

فارس

پربیننده ترین خبرها