الاسدی: حشدالشعبی خط قرمز است

دوشنبه 23 خرداد 1401 - 19:00

سخنگوی ائتلاف الفتح عراق، گفت حشد الشعبی از بدو تأسیس، دفاع از میهن و هر آنچه که مربوط به آینده نسل هایش است را به عهده گرفته است.

العالم – عراق

احمد الاسدی در نشست خبری به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیس حشد الشعبی افزود: شهید ابومهدی المهندس یکی از مهمترین دلایل انسجام و ثبات مردم عراق بوده و هست.

وی ادامه داد: حشد به برکت استقامت و صبر مجاهدین ایجاد شد تا باقی بماند و ما به امانت شهید ابومهدی المهندس وفادار خواهیم ماند.

الاسدی خاطرنشان کرد: ما با هر چه داریم از امنیت عراق دفاع می کنیم. به یاد می آوریم وقتی رعب و وحشت عراق را درنوردیده بود میلیون ها نفر برای دفاع از عراق پس از فتوای آیت الله العظمی علی سیستانی برای جلوگیری از گسترش گروه تروریستی داعش بسیج شدند.

وی با تاکید به اینکه حشد به مذهب، فرقه و نژاد محدود نیست و مهمترین نهاد امنیتی و ستون امنیت عراق باقی خواهد ماند، گفت: حشد الشعبی خط قرمزی است که تحت هیچ گونه گفت و گوی سیاسی یا سهم خواهی قرار نمی گیرد.

الاسدی ادامه داد: ما از جمهوری اسلامی به خاطر کمک هایش به عراق و حشد الشعبی در زمینه مبارزه با تروریسم، از حزب الله لبنان به خاطر شهدا و فداکاری هایش و از مرجعیت دینی و خانواده معظم شهدا تشکر می کنیم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها