آتش‌سوزی در پالایشگاه حیفا رژیم صهیونیستی+ویدیو

چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 14:15

تصاویر منتشر شده از سرزمین های اشغالی از وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه بندر اشغالی حیفا حکایت دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، منابع محلی از وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه بندر اشغالی حیفا واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها حریق در این تأسیسات از فاصله دور هم قابل مشاهده بوده و ستون بلندی از دود غلیظ، منطقه را فراگرفته است.

رژیم صهیونیستی که همواره در حال کشتار، تقابل و سرکوب ملت فلسطین و راندن آنها از خانه وکاشانه شان است، این روزها با حوادث متعددی از جمله حملات سایبری، آتش سوزی های متخلف تا حوادث مربوط به پایانه های مسافربری، صنایع و محدوده های نظامی خود مواجه است.

در همین ارتباط بامداد امروز (چهارشنبه) کارخانه‌‌ای در منطقه «روحووت» (Rohvot) تل آویو به دلیل نشت ماده سمی آمونیاک، دچار حریق شد. واقعه در این کارخانه که در جنوب تل آویو واقع است، به مصدوم شدن چندین نفر منجر شد.

همچنین رسانه‌های عبری، به تازگی جزئیات جدیدی از حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی منتشر کردند. روزنامه «العربی الجدید» دیروز (سه شنبه) به نقل از روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد، روز دوشنبه تعداد زیادی از وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی توسط گروه عراقی موسوم به «الطاهره» هدف حمله سایبری قرار گرفت.

طبق این گزارش، به دنبال این حملات تعداد زیادی از وب‌سایت‌های این رژیم، از دسترس خارج شدند. یدیعوت آحارانوت خاطرنشان کرد که وب‌سایت فرودگاه‌ها نیز جزء سایت‌هایی بوده که در این حمله هدف قرار گرفته و برای مدت زمانی از دسترس خارج شده است.

روز دوشنبه ( 23 خرداد ماه) نیز تصاویر و خبرهایی از سرزمین های اشغالی منتشر شد که از انفجار و آتش سوزی انبار تجهیزات فنی‌مهندسی در منطقه‌ صنعتی «کریوت‌حسیدیم» سرزمین‌های اشغالی به مساحت تقریبی ۱۰۰۰ مترمربع حکایت داشت.

در همین حال، منابع خبری رژیم صهیونیستی به تازگی از آتش سوزی گسترده در پایانه اصلی اتوبوس های شهر «صفد» در فلسطین اشغالی خبر دادند.

بنابر گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، رسانه های رژیم صهیونیستی روز شنبه (21 خرداد ماه) اعلام کردند: آتش سوزی گسترده در پایانه اصلی شهر صفد 18 اتوبوس را به آتش کشید.

در خبری دیگر، منابع فلسطینی روز پنجشنبه (19 خرداد ماه) اعلام کردند شماری از نیروهای مقاومت فلسطینی به یک مرکز ایست بازرسی در نابلس شلیک کردند. ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از این حمله حالت فوق العاده اعلام و نیروهای خود را در منطقه مستقر کرد.

در همین حال شماری از جوانان فسطینی در روستای حوسان در غرب بیت لحم با نظامیان اشغالگر صهیونیستی درگیر شدند.

پربیننده ترین خبرها