واکنش کاربران فضای مجازی به سفر بایدن به منطقه

واکنش کاربران فضای مجازی به سفر بایدن به منطقه
پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 - 12:56

حرف و حدیث ها درباره سفر قریب الوقوع جو بایدن رئیس جمهوری امریکا به منطقه در روزهای اخیر ، زیاد و همراه با آن گمانه زنی هایی درباره علت و اهداف این سفر مطرح شده است.

العالمداغ های مجازی

بایدن آشکارا اعلام کرده که سفر وی به عربستان به عنوان اولین مقصد از سفر منطقه ای او به منظور «تامین امنیت اسرائیل» است. در چنین وضعیتی، انتقادها از بایدن که همواره وعده بازخواست سعودی به خاطر جنایت هایش را داده بود،‌ افزایش یافته است.

« کورنل وست » فیلسوف و منتقد آمریکایی در کنفرانس سران ملت ها در امریکا ،‌به شدت جو بایدن را مورد انتقاد قرار داد.

در شبکه های اجتماعی نیز انتقادهای بسیاری از بایدن و نیز از ولیعهد سعودی که همه چیز را برای ماندن در کرسی قدرت فدا می کند،‌ مطرح شده است.

«عبدالله العوده» پسر « سلمان العوده » مُبلغ زندانی در زندان های عربستان در توییتی نوشت : بایدن به «اسرائیل» و بلافاصله به عربستان سفر خواهد کرد و هدف وی از سفر به عربستان ،‌ حمایت از امنیت اسرائیل است.

محمد بن سلمان از ثروت های عربستان و اموال مردم که با عنوان مالیات گرفته، در جهت خدمت به رژیم نژاد پرست صهیونیستی استفاده خواهد کرد. امروز مسجدالاقصی را می فروشد و فردا مکه و مدینه را خواهد فروخت.

حساب کاربری دیگری نیز نوشته، بایدن برای توافق عادی سازی روابط با اسراییل به منطقه می آید که شامل عربستان، امارات ، مصر، بحرین و اردن می شود، ائتلاف پلید تکمیل می شود ... ملتهایی که دیگر نه قرآن می خوانند و نه تاریخ گذشتگان خود را.

کاربر دیگری به نام « حیدر الحمدانی » نوشت : این بار ، بایدن چند میلیارد دلار از عربستان به عنوان رشوه برای تامین امنیت اسرائیل و از بین بردن توافق هسته ای ایران خواهد گرفت؟

پربیننده ترین خبرها