هشتگ حمایت قدس و فلسطینیان ترند شد

هشتگ حمایت قدس و فلسطینیان ترند شد
پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 - 13:34

هشتگ های حمایت از قدس و فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی، در شبکه اجتماعی توییتر ترند شد.

العالم - داغ های مجازی

هشتگ های فلسطینیان در حالی منتشر شده که گروه هکری "عصای موسی" شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که به شبکه برق رژیم صهیونیستی نفوذ کرده است، این گروه هکری ویدئویی از فرآیند هک را در یک فایل فشرده به دو زبان انگلیسی و عبری منتشر و اعلام کرد: این تازه شروع کار است، از این به بعد شوک های جبران ناپذیری دریافت خواهید کرد، ما شما را مجازات خواهیم کرد، هدف آشکار، مشخص و دقیق است، این تنها بخش کوچکی از کنترل ما بر شبکه برق شماست... به زودی در تاریکی غوطه ور خواهید شد".

گروه عصای موسی پیش از این به دوربین های مدار بسته تلویزیونی در خیابان های سرزمین های اشغالی و دوربین های شرکت های تسلیحاتی وابسته به رژیم صهیونیستی نفوذ کرده بود، و با حمله به سرورهای اطلاعاتی شرکت های صهیونیستی اسناد به دست آمده از قبیل شناسنامه ها، اوراق اداری وکلا، چک ها، گزارش های مالی و غیره را هک و منتشر کرد.

در این حملات از جمله دوربین های شرکت رافائل که در زمینه تولید تسلیحات نظامی برای ارتش اشغالگر فعال است، توسط گروه عصای موسی هک شد.

این گروه پیش از این پیامی به زبان عبری و انگلیسی منتشر کرده بود با عنوان "ما با چشمان شما می بینیم".. "ما سال‌ها، هر لحظه و هر قدم شما را زیر نظر داشتیم.. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت‌های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته است... ما گفتیم شما را بیش از آنچه تصورش را بکنید هدف قرار خواهیم داد."

همچنین هشتگ های فوق در زمانی راه اندازی شدند که نژادپرستان صهیونیست نقاشی جنجالی را بر روی پیراهن یک سرباز "اسرائیلی" منتشر کردند که یک زن عرب باردار را نشان می داد و خواستار کشته شدن او و جنینش با یک گلوله شدند.

همچنین این هشتگ ها در شرایطی انتشار یافته که نیروهای اشغالگر همچنان به سیاست تخریب خانه های فلسطینی ها ادامه می دهند، به طوریکه شهر قدس در حال حاضر شاهد تشدید تخریب منازل فلسطینیان توسط شهرداری اشغالگران به بهانه ساخت و سازهای بدون مجوز است.

دیروز (چهارشنبه) بولدوزرهای شهرداری اشغالگران خانه یک خانواده فلسطینی را در محله وادی الحمص در شهرک صور باهر در جنوب شرقی بیت المقدس اشغالی تخریب کردند.

بخشی از مهمترین توییت های فلسطینیان که حنجره ها و مدادهای فعالان فلسطینی در توییتر آنها را فریاد زدند، به این شرح است.

نفیسه بهرا فعال فلسطینی درحساب کاربری خود در توییتر نوشت: اشغالگران طفره می روند، فریب می دهند و از قصد اعتصاب زندانیان را طولانی می کنند تا وضعیت اسفبار آنها در بین مردم عادی شود، اما ما مراقب آنان هستیم.

فعال فلسطینی دیگر، تصویری از جوان اسیر احمد مناصره را منتشر کرد و در توییتی نوشت: آزادی برای احمد مناصره. احمد را فراموش نکنید. وی انتهای توییت خود را با این جمله "ارتش فضای مجازی فلسطین، گروه جنگجویان اقصی" به پایان رسانده است.


یک کاربر دیگر فلسطینی با عنوان غ͠ز͠آ͠و͠ي͠ة در توئیتی نوشت: با وجود سختی های عبور، استواریم و به زغال های گداخته حضور در مسجد الاقصی چنگ می زنیم و به خدا قسم ما پیروز خواهیم شد.



عبداللطیف از کاربران و فعال فلسطینی نیز با انتشار تصویری از قدس شریف نوشت: قدس من هر آنچه در اوست زیبا و پسندیده است، هیچ ایرادی ندارد جز زیبایی بیش از حد آن.

پربیننده ترین خبرها