گزارش خبرنگار العالم از جزئیات شهادت سه جوان فلسطینی در اردوگاه جنین

جمعه 27 خرداد 1401 - 10:52

نیروهای ویژه ترور رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به خودروی سه جوان فلسطینی در اردوگاه جنین، آنان را با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رساندند.

العالم _ فلسطین

خبرنگار شبکه العالم در رام الله گزارش داد سه جوان فلسطینی که نیروهای رژیم اشغالگر آنان را بامداد امروز جمعه در اردوگاه جنین به شهادت رساندند، از نیروهای مقاومت تحت تعقیب صهیونیست ها بودند.

خبرنگار العالم در گفتگو با بخش خبری این شبکه گفت عملیات ترور این سه شهید در اردوگاه جنین با تیراندازی نیروهای موسوم به «الیمام» _ نیروهایی که ویژه ترور فلسطینیان_ صورت گرفت.

وی افزود نام سه جوان شهید فلسطینی عبارتند از: يوسف ناظم صلاح 23 ساله، براء كمال نحنوح 24 ساله و ليث صلاح ابو سرور 24 ساله.

خبرنگار العالم در ادامه گفت خودرویی که این شهیدان بر آن سوار بودند، از محله شرقی اردوگاه جنین عبور می کرد که خودروهای نیروهای صهیونیست به آن نزدیک شدند و به طور مستقیم به سمت خودروی سه جوان فلسطینی تیراندازی کردند و پس از آنکه مطمئن شدند آنان به شهادت رسیده اند، مکان را به سرعت ترک کردند.

نیروهای رژیم اشغالگر با این حال پس از اندک زمانی بازگشتند و با نیروهای مقاومت فلسطینی درگیر شدند که به زخمی شدن 10 فلسطینی منجر شد.

خبرنگار العالم افزود در اردگاه جنین عزای عمومی اعلام شده و قرار است این سه شهید فلسطینی امروز جمعه تشییع شوند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها