جهاد اسلامی: در برابر تحولاتی بزرگ در منطقه قرار داریم

جهاد اسلامی: در برابر تحولاتی بزرگ در منطقه قرار داریم
دوشنبه 30 خرداد 1401 - 12:11

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین گفت، با اتحاد محور مقاومت، منطقه در برابر تحولات بزرگ قرار گرفته است.

العالم - فلسطین اشغالی

«طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین گفت، منطقه در برابر تحولات بزرگ قرار دارد و این تحولات فقط در سطح فلسطین نیست بلکه با اتحاد محور مقاومت به سطح منطقه‌ای و بین‌المللی رسیده است.

وی به خبرگزاری فارس گفت: ما از تحولات بزرگ در منطقه در نتیجه ایستادگی ملت فلسطین و پافشاری مقاومت فلسطین سخن می‌گوییم.

طارق سلمی ادامه داد، مقاومت فلسطین در نبرد «سیف القدس» با اشغاگر معادله‌ای روشن وضع کرد، این مقاومت بود که ابتکار عمل را در دست داشت و با اشغالگر از فاصله صفر می‌جنگید؛ موشک‌های مقاومت در میدان حاضر بودند و همین موضوع، اشغالگر صهیونیستی را دچار سردرگمی کرد.

وی افزود: تا این لحظه نیز بازتاب نبرد سیف القدس به تمام اراضی ما در کرانه باختری تا اراضی اشغالی در تل الربیع می‌رسد و تأکید می‌کند که ملت فلسطین در برابر این تجاوز سازمان یافته و رو به افزایش عقب‌نشینی نخواهد کرد و شکست نخواهد خورد.

سلمی در پاسخ به این سوال که «با توجه به افزایش انزوای بین‌المللی رژیم صهیونیستی و بحران‌های داخلی این رژیم، آیا می‌توان گفت در برابر تحولات بزرگ در منطقه و جهان قرار داریم؟» تأکید کرد: بدون تردید این تحولات فقط در سطح فلسطین نیست بلکه با اتحاد محور مقاومت و گشایش تمامی جبهه‌ها در صورت تداوم جنایات نظام‌مند دشمن در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی در پایان به رونمایی «ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) از پهپاد جنین و هدف گرفته شدن یک جیپ صهیونیست با این پهپاد پرداخت و گفت، این پیامی مهم برای دشمن صهیونیستی مبنی بر آن است که مقاومت برای شکست اشغالگر و بازگرداندن تمام حقوق ملت فلسطین آماده است.

پربیننده ترین خبرها