سوریه بدنبال افزایش مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی لاذقیه/ برقراری اولین پرواز امارات 

سوریه بدنبال افزایش مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی لاذقیه/ برقراری اولین پرواز امارات 
سه شنبه 31 خرداد 1401 - 18:23

اولین پرواز خطوط هوایی «اجنحة الشام» از امارات به فرودگاه بین المللی «لاذقیه» سوریه در راستای تلاش مسئولان سوری برای فعال سازی بیشتر این فرودگاه و افزایش مسیرهای پروازی انجام شد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، «مضر شیخ ابراهیم» یکی از سرمایه گذاران شرکت هواپیمایی «اجنحة الشام» سوریه پس از ورود اولین هواپیمای این شرکت از شارجه امارات به فرودگاه بین المللی لاذقیه گفت: فعال شدن مجدد فرودگاه بین المللی لاذقیه جنبه های اقتصادی و ملی متمایزی برای مسافران سوری و غیر سوری بویژه در مناسبت های مختلف و فصل تابستان دارد.

وی افزود: مسیر پروازی شارجه به لاذقیه و بالعکس به صورت هفتگی هر سه شنبه خواهد بود و امیدوارم که مقاصد جدیدی از طریق این فرودگاه راه اندازی شود.

اولین پرواز هواپیمایی «اجنحة الشام» دیروز سه شنبه با 150 مسافر از فرودگاه شارجه به فرودگاه بین المللی لاذقیه انجام شد.

«اسامه ساطع» مدیر توسعه و روابط عمومی شرکت «اجنحة الشام» نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد که ورود اولین پرواز از شارجه به فرودگاه بین المللی لاذقیه، سرآغاز پروازهای متوالی به لاذقیه است که به کاهش هزینه های حمل و نقل اتباع سوری خارج از کشور و دیگر مسافران کمک خواهد کرد و این شرکت بدنبال افزایش تعداد پروازها و اتصال فرودگاه لاذقیه به مسیرهای جدید پروازی در آینده است.

«ایمن دسوکی» از مدیران شرکت «اجنحة الشام» نیز خاطرنشان کرد که امکان توسعه بعدی خطوط برای افتتاح مسیرهای پروازی جدید مستقیم یا غیر مستقیم ترانزیتی، چه به کویت و چه به ایران وجود دارد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها