مقابله ارتش سوریه با کاروان نظامی آمریکا

مقابله ارتش سوریه با کاروان نظامی آمریکا
چهارشنبه 8 تير 1401 - 19:44

ارتش سوریه کاروانی از خودروهای زرهی متعلق به نیروهای آمریکایی را در حومه منطقه القامشلی متوقف و مجبور به عقب نشینی کرد.

العالم _ سوریه

شماری از نیروهای ارتش عربی سوریه کاروانی از خودروهای زرهی متعلق به نیروهای آمریکایی را در حومه منطقه القامشلی متوقف و آن را وادار کرد به همان جایی که از آن آمده بود، بازگردد.

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، اعلام کرد ارتش سوریه در منطقه تل سطیح در حومه شرقی القامشلی با این کاروان نظامی آمریکایی برخورد و بلافاصله آن را وادار به بازگشت به موضع خود کرد.

خبرنگار سانا افزود شماری از نیروهای قهرمان ارتش عربی سوریه که در این منطقه مستقرند، تاکید کردند که با هر خودروی زرهی و کاروان نظامی اشغالگران آمریکایی در خاک جمهوری عربی سوریه مقابله خواهند کرد.

از زمانی که نیروهای اشغالگر آمریکایی در خاک سوریه پایگاه های غیرقانونی احداث کرده اند، ساکنان چندین روستا در حومه الحسکه با کمک نیروهای ارتش عربی سوریه به مقابله با چندین کاروان نظامی اشغالگران برخاسته اند، کاروان هایی که تلاش داشته اند بین روستاها و شهرک های نزدیک مناطق استقرار خود آزادانه تردد و گشت زنی کنند. این ساکنان بارها با پرتاب سنگ و سر دادن شعارهایی در مخالفت با حضور نیروهای آمریکایی در خاک سوریه، این کاروان ها را مجبور کرده اند که منطقه را ترک کنند و به همان جایی بازگردند که از آمده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها