تل‌آویو: وارد قرارداد "جزئی" تبادل اسرا نمی‌شویم

تل‌آویو: وارد قرارداد
چهارشنبه 8 تير 1401 - 22:08

در واکنش به ویدیویي كه جنبش مقاومت حماس درباره "هشام السيد" اسیر اسرائیلی منتشر کردهُ یک رسانه عبری‌زبان نوشت رهبران رژیم اسرائیل تصمیم گرفته‌اند قرارداد جزئی تبادل اسرا با حماس را امضا نکنند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، روزنامه "یدیعوت آحارونوت" نوشت "نفتالی بنت" نخست‌وزیر و "یائیر لاپید" وزیر خارجه تصمیم گرفته‌اند وارد قرارداد جزئی نشوند- یعنی یا اسرای غیرنظامی و اجساد دو سرباز در این توافقنامه گنجانده خواهد شد وگرنه توافقی صورت نخواهد گرفت".

روزنامه عبری "يسرائيل هيوم"، روز گذشته مدعی شد که جنبش حماس به میانجیگران بین‌المللی اعلام کرده که آماده امضای قرارداد انسانی تبادل اسرا است و به موجب این توافق، هشام السید سرباز اسرائیلی مقابل آزادی اسرای فلسطینی مریض از زندان‌های اسرائیلی آزاد خواهد شد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام، سه‌شنبه تصاویری از هشام السید، یکی از اسرای صهیونیست در نزد مقاومت را منتشر کرد که نشان می‌دهد او در بستر بیماری و به کپسول اکسیژن وصل است.

گردان‌های القسام در ژوئیه ۲۰۱۴ از به اسارت گرفتن «آرون شاؤول» نظامی صهیونیست در جنگ ۵۱ روزه و رژیم صهیونیستی در آگوست ۲۰۱۵ از قطع تماس با «هدار گولدن» نظامی صهیونیست در رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد. "آبراهام منگستو" دیگر نظامی صهیونیست نیز در ژوئیه ۲۰۱۵ هنگام عبور از حصار امنیتی در شمال نوار غزه ناپدید شد و رژیم صهیونیستی از ناپدید شدن یک نظامی دیگر خود به نام هشام السید در ابتدای ۲۰۱۶ در مرزهای غزه خبر داد.

پربیننده ترین خبرها