نا امیدی رژیم صهیونیستی در مواجهه با ایران

نا امیدی رژیم صهیونیستی در مواجهه با ایران
پنج‌شنبه 9 تير 1401 - 14:44

حسن حجازی کارشناس مسائل فلسطین اشغالی بیان کرد که تمامی مقالات و تحقیقات منتشر شده از سوی صهیونیست ها میزان سردرگمی و درماندگی اشغالگران را نشان می دهد، زیرا به خوبی آگاه هستند که رژیم به زودی از بین خواهد رفت.

العالمفلسطین اشغالی

برنامه «قلم رصاص» شبکه العالم به بررسی مقالات و تحلیل‌های موسسات و روزنامه‌های آمریکایی و صهیونیستی می‌پردازد، در جدیدترین قسمت، این برنامه به تقابل ایران با دشمن صهیونیستی در سطوح امنیتی، نظامی و سیاسی پرداخت.

دانی سیترینوویچ که در سمت های مختلف فرماندهی پیرامون اطلاعات جنگ اسرائیل فعالیت کرده است، مقاله ای را در روزنامه شورای آتلانتیک با عنوان «سیاست اسرائیل در قبال ایران یعنی "مرگ با هزار زخم جزئی"، ناکام می ماند» منتشر کرد.

حسن حجازی، کارشناس امور فلسطین درباره ابعاد این مقاله گفت: محتوای مقاله، استعاره ای است از آنچه نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بنت هدف قرار دادن چهره های علمی برجسته ایرانی در حوزه های مختلف را به عنوان استراتژی خود برگزیده است.

حجازی افزود همانطور که در عنوان مقاله نیز تاکید شده است وی برای جلب نظر جهانیان در مبارزات انتخاباتی چنین موضعی اتخاذ کرده است و این عملیات های بزدلانه نمی تواند تغییری در توانمندی های ایران ایجاد کند.

استرس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران

لیری زیلبر محقق آمریکایی، مقیم سرزمین های اشغالی مقاله ای با عنوان "این ممکن است جنگ بزرگی باشد که کل جهان را تحت تاثیر قرار می دهد" را در موسسه واشنگتن نوشته است.

حسن حجازی در رابطه با این مقاله گفت: صهیونیست‌ها در انتظار پاسخ ایران هستند و دچار نوعی سردرگمی و درماندگی شده اند و این به علت حمله تروریستی صهیونیست‌ها و هدف قرار دادن دانشمندان ایرانی است، زیرا آنها کاملاً آگاه هستند که ایران در برابر این گونه حمله ناجوانمردانه و بزدلانه سکوت نکرده و نخواهد کرد.

رابطه عمیق ایران با کشورهای محور مقاومت

«عاموس عناد» رئیس سابق دپارتمان نظامی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و«مایکل میلشتاین»، رئیس انجمن پژوهش در مرکز مطالعات خاورمیانه و آفریقا به نام موشه دایان، در وب‌سایت شبکه 12 رژیم صهیونیستی، مقاله ای با عنوان «ناامیدی اسرائیل به دلیل شکست تلاش هایش علیه ایران» را منتشر کردند.

حسن حجازی در رابطه با این مقاله خاطر نشان کرد که رابطه ایران با بقیه کشورهای محور مقاومت، عمیق و گسترده است و این مطلب را با حمایت از سوریه ثابت کرد و به تجاوزات وحشیانه به سوریه در جنگ جهانی که علیه آن برپا شد، پاسخ داد و سوریه توانست دشمن خود را شکست دهد.

وی تاکید کرد محور مقاومت در سطح منطقه، یک مسیر واحد و مشترک دارد که همان مقابله با پروژه صهیونیستی- آمریکایی در منطقه است و نیروهای مقاومت، به دلیل وابستگی متقابل به یکدیگر، نمی توانند از هیچ یک از طرفین خود غافل شوند و صد البته رژیم صهیونیستی نیز نتوانسته و نخواهد توانست آن را درهم بشکند یا بر آن تأثیر گذارد.

این کارشناس مسائل فلسطین افزود محور مقاومت، همه سیاست‌های رژیم صهیونیستی را خنثی کرد. همچنین توانست ثابت کند رژیم صهیونیستی در تجاوز به هریک از کشورهای محور مقاومت، ناتوان است.

وال استریت ژورنال آمریکایی مقاله و گزارشی را با عنوان «اسرائیل، عملیات های خود را علیه توانمندی های هسته ای و نظامی ایران گسترش می دهد» منتشر کرد.

حسن حجازی در ارتباط با این مقاله تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با هیچ تجاوز یا عملیات جدیدی نمی تواند به ایران آسیب بزند و نشان داده شده است که تمام یاوه گویی های نفتالی، باد هواست و مورد توجه قرار نمی گیرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها