کمپین کاربران در فضای مجازی برای حمایت از مقاومت

کمپین کاربران در فضای مجازی برای حمایت از مقاومت
پنج‌شنبه 9 تير 1401 - 16:49

کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به دیدار گروه‌های مقاومت فلسطین با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، هشتگ های «حزب الله»، «حماس» و ... را برای اعلام حمایت از مقاومت منتشر کردند.

العالم – داغهای مجازی

سید حسن نصرالله با «طلال ناجی» دبیر کل و شماری دیگری از مقام‌های جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیدار کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار «حسن حب الله» عضو شورای سیاسی جنبش حزب الله لبنان نیز حضور داشت.

در این دیدار آخرین تحولات سیاسی فلسطین، لبنان و منطقه و همچنین چگونگی مقابله با چالش‌های موجود در راستای منافع ملت‌ فلسطین، لبنان و منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از سوی دیگر، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در دیدار با اندیشمندان و شخصیت های برجسته - از کشورهای مختلف عربی - در لبنان با تاکید بر عدم پذیرش وطن جایگزین، بر حق بازگشت و حقوق پناهندگان تاکید کرد و مقاومت همه جانبه را گزینه راهبردی مقابله با استکبار برشمرد.

در فلسطین نیز گردانهای قسام با انتشار فیلم درمان هشام السید سرباز اسیر صهیونیست نزد مقاومت در غزه دروغگویی صهیونیستی درباره بدرفتاری با اسرای صهیونیست را تکذیب کرد.

همزمان رسانه های فلسطینی و لبنانی از نگرانی رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت لبنان و آغاز پروژه سپر شمال توسط وزارت جنگ صهیونیستی در زمینه ایجاد اتاق های امن در خانه های شهرک نشینان صهیونیست در مناطق شمالی رژیم از ترس حمله مقاومت سخن گفتند.

1

محمد فارس نوشت: هر قدر علیه پیروان اهل بیت (ع) ائتلاف کنید جز ننگ و شکست هیچ چیزی نصیبتان نمی شود، ناتوی خاورمیانه ای هیچ آینده ای ندارد.

الخندق نوشت: آیا دشمن صهیونیستی به طرف قرارداد مبادله حرکت خواهد کرد.

یزن ناصر فعال فلسطینی نوشت: حماس عملیات قهرمانانه نابلس را تبریک گفت و بر استمرار انتفاضه مردم فلسطین تاکید کرد.

مهدی فعال لبنانی نوشت: حمایت جهانی از اسرائیل به خاطر تهدید سید مقاومت نشانه اعتمادشان به صداقت، سخن، عمل و قدرت اوست.

ساره حسن نوشت: هدف از تشکیل ناتوی خاورمیانه شامل رژیم صهیونیستی و کشورهایی که با آن عادی سازی کرده اند، مقابله با ایران و همپیمانانش است که شعار مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها