هرتزوگ: برگزاری انتخابات متعدد، برای اسرائیل ناسالم و مُضر است

هرتزوگ: برگزاری انتخابات متعدد، برای اسرائیل ناسالم و مُضر است
جمعه 10 تير 1401 - 14:45

رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست‌وزیر آینده تل‌آویو اذعان کرد که برگزاری انتخابات‌ متعدد کنست، برای اسرائیل ناسالم و مُضر است.

العالم - فلسطین اشغالی

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی با «یائیر لاپید» نخست‌وزیر آینده تل‌آویو، روز گذشته (پنج‌شنبه) در مقر اقامتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴»، هرتزوگ در ابتدای نشست خود با لاپید اذعان کرد: «ما در آستانه انتخابات جدیدی هستیم؛ پنجمین انتخابات طی مدتی بسیار کوتاه، و این امر برای اسرائیل بسیار ناسالم و مُضر است».

رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: «باید یادآوری کنم که ابتدا و قبل از هر چیز ما دولتی داریم که باید آن را اداره و رهبری کنیم؛ دولتی که باید به مطالبات شهروندان اهتمام ورزد، حتی اگر انتخاباتی پیش‌روی خود داشته باشد».

او ضمن تبریک به لاپید، خطاب به نخست‌وزیر آینده گفت: «تو با تجربیات و مهارت‌های بسیار و همچنین اثبات توانایی‌های سیاسی بزرگی به این جایگاه رسیدی. برای تو آرزوی موفقیت دارم؛ چرا که موفقیت تو، موفقیت دولت است. من کمک و حمایت خود را اعلام می‌کنم و می‌دانم ما با هم همکاری موفقی خواهیم داشت».

این دیدار بین هرتزوگ و لاپید در حالی انجام شد که روز گذشته، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، به انحلال این پارلمان رأی مثبت دادند. با انحلال کنست، رژیم صهیونیستی آمده خواهد شد تا پنجمین دوره انتخابات خود طی سه سال و نیم گذشته را برگزار کند. بعد از «نفتالی بنت»، لاپید به عنوان نخست‌وزیر پیشبرد امور در اراضی اشغالی انتخاب شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها