ناپدید شدن یک صهیونیست در سفر به قبرس

ناپدید شدن یک صهیونیست در سفر به قبرس
سه شنبه 14 تير 1401 - 16:55

یک ساکن اراضی اشغالی که در سفری تفریحی فلسطین را به مقصد قبرس ترک کرده بود، در کشتی ناپدید شد.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع عبری، امروز (سه‌شنبه)، خبر دادند که یکی از ساکنان اراضی اشغالی در سفری تفریحی به قبرس ناپدید شده است.

بنابر گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، این فرد سی‌وسه‌ساله که «اوریل نوفک» نام داشته، کارمند یک شرکت‌ فناوری اطلاعات در اراضی اشغالی بوده که اکنون هیچ کس درباره سرنوشت او اطلاعی ندارد.

کانال۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اضافه کرد با آنکه در اتاق او در کشتی نامه‌ای یافت شده است؛ اما نزدیکان او می‌گویند: «باور اینکه او به آب پریده است، دشوار است چراکه هیچ سابقه‌ای از دوربین‌های امنیتی یا شاهدان عینی که وی را دیده باشند، وجود ندارد. از لحظه ورود او به اتاقش، هیچ کس او را ندیده است.»

بر اساس این گزارش، این ساکن اراضی اشغالی در پانزدهم ماه می امسال با یک کشتی تفریحی متعلق به شرکت «Mano Shipping Company» حیفا را به مقصد «لیماسول» و «رودس» در قبرس ترک کرده است.

طبق گزارش پلیس رژیم صهیونیستی نوفک روز یکشنبه سوار کشتی شده و کشتی روز دوشنبه در لیماسول لنگر انداخته است؛ اما زمانی که تمامی سرنشینان از کشتی پیاده شده‌اند، نوفک همراه آن‌ها نبوده است.

با این حال، کسی متوجه عدم حضور او نشده و زمانی که کشتی در مسیر بازگشت به اراضی اشغالی بوده، خانواده نوفک با پلیس تماس می‌گیرند و اطلاع می‌دهند که موفق به ارتباط با او نشده‌اند.

کانال ۱۲ اشاره کرد که نیروهای پلیس هنگام انجام تحقیقات برای یافتن نوفک از سگ‌های آموزش‌دیده استفاده کرده‌اند؛ اما موفق به پیدا کردن او نشده‌اند.

پربیننده ترین خبرها