شیخ قاووق: پهپادهای حزب الله ثابت کرد که لبنان مقتدر است

شیخ قاووق: پهپادهای حزب الله ثابت کرد که لبنان مقتدر است
يکشنبه 19 تير 1401 - 18:19

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت اولویت این جنبش، تشکیل دولت در جهت خدمت به مردم و کاستن از درد و رنج و مشکلات معیشتی مردم است اما اولویت برخی ها تسویه حساب سیاسی است.

العالم - لبنان

به گزارش پایگاه النشره لبنان،‌ شیخ نبیل قاووق امروز یکشنبه در مراسمی در منطقه قبریخای جنوبی گفت: حزب الله بهترین و واضح ترین تصویر را از عزت و لبنان و مقاومت به جهانیان نشان می دهد، این درحالیست که طرفداران سفارت خانه‌ها، با تن دادن به ذلت و خفت و خواری و تسلیم در برابر سفرای بیگانه، بدترین چهره را از لبنان به جهان ارايه می کنند، بین این دو تفاوت بسیاری است.

شیخ قاووق گفت: پهپادهایی که حزب الله به منطقه کاریش فرستاد،‌ ثابت کرد که لبنان مقتدر است و می تواند که از ثروت های خود حفاظت کند.

عضو شورای مرکزی حزب الله همچنین گفت که اقدامات مقاومت در راستای خدمت به لبنانی‌ها است، این درحالیست که برخی ها مواضعی را اتخاذ می کنند که درجهت خدمت به سفارت خانه های خارجی است، حزب الله مواضعی بازدارنده در برابر دشمن اتخاذ کرده ولی برخی ها مواضعی را اتخاذ کردند که دشمن را شاد کرده است.

وی اظهار داشت که عربستان سعودی با نزدیک شدن به رژیم اسرائیل از پشت به امت عربی و اسلامی ضربه می زند و تهدیدی مستقیم برای لبنان، سوریه و فلسطین به شمار می رود.

پربیننده ترین خبرها