استقرار سامانه «گنبد آهنین» در فلسطین همزمان با سفر بایدن

استقرار سامانه «گنبد آهنین» در فلسطین همزمان با سفر بایدن
دوشنبه 20 تير 1401 - 16:28

ارتش رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای میزبانی رئیس جمهور آمریکا، از استقرار سامانه «گنبد آهنین» در مناطق مرزی خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی در تدارک برای استقبال از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا هستند که قرار است روز چهارشنبه وارد فرودگاه بن گورین شود.

ارتش رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای تأمین امنیت سفر بایدن به فلسطین اشغالی از روز یکشنبه(دیروز) اجرای رزمایش نظامی شامل پرواز هواپیماهای نیروی هوایی را آغاز کرده است.

بنابر گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، اجرای این رزمایش در کنار دیگر آمادگی‌های ارتش است و قرار است سامانه گنبد آهنین نیز به منظور مقابله با وضعیت اضطراری احتمالی در جریان سفر بایدن، در مناطق مرزی مختلف مستقر شود.

از سوی دیگر پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ظرف چند روز آینده و از بعد از ظهر چهارشنبه بیش از ۱۶ هزار افسر پلیس، گارد مرزی و نیروی داوطلب با هدف تأمین امنیت، حفظ نظم عمومی و راهنمایی عبور و مرورها در جریان سفر رسمی بایدن، مستقر خواهند شد.

در این بیانیه آمده است که عملیات سپر آبی ۳ یک عملیات پیچیده و کامل است که پلیس اسرائیل آن را اجرا خواهد کرد که تمرکز آن بر تعدادی از بخش‌ها و مناطق به ویژه منطقه فرودگاه بن گورین، قدس و محورهای منتهی به آن است.

فارس

پربیننده ترین خبرها