صهیونیست ها تظاهرات فلسطینی ها علیه سفر بایدن را سرکوب کردند

صهیونیست ها تظاهرات فلسطینی ها علیه سفر بایدن را سرکوب کردند
جمعه 24 تير 1401 - 18:37

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه تظاهر کنندگان فلسطینی علیه سفر منطقه ای «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا را سرکوب کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

فلسطینیان ساکن بیت المقدس امروز در اعتراض به سفر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به منطقه در نزدیکی بیمارستان «المطلع» واقع در شهرک «الطور» قدس به خیابان ها آمده و دست به تظاهرات مسالمت آمیز زدند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع آگاه گزارش داد که تظاهرکنندگان پرچم های فلسطین و پارچه نوشته هایی را با مضمون محکومیت شهادت «شیرین ابوعاقله» و درخواست محاکمه عاملان این جنایت در دست گرفتند.
نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی مستقر در اطراف بیمارستان المطلع با حمله به شرکت کنندگان در این تظاهرات مسالمت آمیز، دست به سرکوب آنان زدند.
«محمد ابوالحمص» فعال فلسطینی در قدس اعلام کرد: آنچه فلسطینیان از بایدن می خواهند یک موضع گیری سیاسی جدی و رعایت جانب انصاف و عدالت در حق فلسطینیان است، نه بازدید از یک بیمارستان یا انجام آیین مسیحی در کلیسا.
بر پایه گزارش ها، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت معترضان فلسطینی سفر بایدن یورش بردند و با درگیری تظاهرات آنان را سرکوب کردند.
جو بایدن در قالب تور منطقه ای روز چهارشنبه وارد سرزمین‌های اشغالی شد و با سران رژیم صهیونیستی دیدار و گفت و گو کرد.
وی امروز پیش از سفر به عربستان سعودی راهی کرانه باختری و رام الله شد و با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمهوری آمریکا پس از این دیدار و شرکت در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با عباس تا ساعتی دیگر طبق برنامه از سرزمین های اشغالی مستقیم راهی عربستان خواهد شد تا با «محمد بن سلمان»، ولیعهد و همه کاره سعودی دیدار و گفت‌وگو کند.
بایدن نخستین رئیس جمهوری آمریکا است که با پرواز مستقیم از اسرائیل به عربستان سفر می کند.
مقام های سعودی بامداد جمعه اعلام کردند که آسمان این کشور به روی پروازهای اسرائیل و همه شرکت های هواپیمایی غیرنظامی باز خواهد شد، در مقابل بایدن با استقبال از این تصمیم سعودی ها آن را یک گام تاریخی توصیف کرد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها