پاسخ جهاد اسلامی به تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی

پاسخ جهاد اسلامی به تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی
يکشنبه 26 تير 1401 - 21:25

رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز یکشنبه تأکید کرد تهدیدات رهبران اشغالگر از جمله  «یائر لاپید» نخست وزیر دولت مکلف در راستای مبارزات انتخاباتی و راضی کردن افراط گرایان صهیونیست است، زیرا این رژیم  نوامبر 2022 در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات است.

العالم ـ فلسطين

احمد المدلل گفت: تهدیدات رهبران رژیم اشغالگر توخالی است و آنها به خوبی می دانند که هرگونه تجاوز جدید به نوار غزه آنطور که لاپید و دیگر رهبران تهدیدی می کنند، ساده و آسان نخواهد بود و اسرائیل تنها بازنده آن خواهد بود زیرا توان تحمل حملات مقاومت را ندارد.

رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد: اشغالگران به دلیل قدرت روزافزون مقاومت فلسطین، به ویژه پس از نبرد شمشیر قدس که مرحله جدیدی در تاریخ درگیری با دشمن صهیونیستی بود ، دچار سردرگمی سیاسی شدند و این نبرد ثابت کرد مقاومت دارای تجربه و توان رزمی است و می تواند نگرانی واقعی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: نیروهای مقاومت در آمادگی دائم برای پاسخگویی به هرگونه تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه اند و نبردهای قبلی به خوبی این را ثابت کرده است.

یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از پرتاب چهار موشک از نوار غزه به سمت شهر عسقلان ، تهدید کرد که به پرتاب هر موشک بالن آتش زا از نوار غزه، (عسقلان) "سریع و بدون تردید" پاسخ خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها