بحرین انتخاب لاپید به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

بحرین انتخاب لاپید به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت
جمعه 31 تير 1401 - 08:06

ولی‌عهد بحرین در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتخاب او به این سمت را به او تبریک گفته است.

العالم - بحرین

«سلمان بن حمد آل خلیفه» ولی عهد و نخست‌وزیر بحرین، امروز (پنج شنبه) با «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس تماس تلفنی برقرار کرد و طرفین در خصوص مسائل منطقه‌ای و روابط تل آویو و منامه گفت‌و‌گو کردند.

ولی‌عهد بحرین در این تماس تلفنی، انتخاب «یائیر لاپید» به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به او تبریک گفت. یائیر لاپید نیز در صفحه توئیتر خود نوشت که بحرین متحد مهم این رژیم در منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) محسوب می‌شود.

وی نوشت: «امروز با ولی‌عهد و نخست‌وزیر بحرین امیر سلمان بن حمد آل خلیفه گفت‌و‌گو کردم و به او در خصوص رایزنی‌های خود با جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا سخن گفتم و درباره گسترش روابط دو دولت در همه زمینه‌ها رایزنی کردیم.»

به گزارش فارس، لاپید که سفارت رژیم تل آویو را در تاریخ هشتم بهمن ۱۴۰۰ در منامه را افتتاح کرده بود، مدعی شد که روابط تل آویو و منامه از زمان امضای توافق سازش موسوم به توافق ابراهیم توسعه یافته است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی بحرین را متحد مهم این رژیم در منطقه غرب آسیا می‌خواند که اندیشکده واشنگتن روز دوشنبه گذشته نتایج یک نظرسنجی که در ماه مارس انجام گرفته بود را منتشر کرد که نشان می‌داد ۲۵ درصد بحرینی‌ها موافق سازش و ۷۱ درصد مخالف هستند.

پربیننده ترین خبرها