تنگسیری: شناور شهید سلیمانی با بدنه جدید رادارگریز ساخته شد

تنگسیری: شناور شهید سلیمانی با بدنه جدید رادارگریز ساخته شد
يکشنبه 2 مرداد 1401 - 22:30

فرمانده نیروی دریایی سپاه از ساخته شدن شناور شهید سلیمانی با بدنه اینکت یا رادارگریز خبر داد و گفت: ورود این شناور به سازمان نیروی دریایی سپاه نشانده اینست که نام حاج قاسم در اقیانوس‌ها طنین انداز است.

العالم - ایران

سردار سرتیپ تنگسیری درحاشیه جشنواره مالک اشتر سپاه افزود: ما در سه سال و اندی گذشته ۸ الحاق درنیروی دریایی سپاه داشتیم که عموما از تجهیزات داخل کشور درست شده بود.

وی با بیان اینکه در اینده باز هم الحاق‌های متعددی داریم افزود: یکی از افتخارات نیروی دریایی سپاه اینست که از سازه‌های درون کشور استفاده می‌شود.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر استفاده از فناوری دانش بنیان تاکید دارند افزود: شروع کار نیروی دریایی سپاه شروع با دانش بنیان‌ها بوده است مثل شناور‌های ما که توسط شرکت‌های دانش بنیان ساخته شد و امروز نیز پهپادهاو کواد‌های ما توسط دانش بنیان‌ها ساخته می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه حضور ما درخلیح فارس باعث متواری شدن دشمن از منطقه شده است افزود: ما به کشور‌های همسایه هم گفته ایم که ما کشور‌ها متیوانیم امنیت منطقه را خودمان برقرارکنیم و الان با رفتن این‌ها امنیت بیشتری برقرارشده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها، چون قوانین دریا‌ها را راعایت نمی‌کنند مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد میکنند مثلا چندین تصادم دریایی توسط ان‌ها صورت گرفت مثل تصادم‌ی زیر دریایی ان‌ها با کشتی نفتی ژاپنی یا هدف قراردادن یکی از قایق‌های گردشگری اماراتی که متاسفانه یک نفر هندی کشته شد و موارد دیگر هم بوده است.

خبرگزاری صداوسیما

پربیننده ترین خبرها