وحشت صهیونیست‌ها از سرود «سلام فرمانده»؛ چرا؟!

وحشت صهیونیست‌ها از سرود «سلام فرمانده»؛ چرا؟!
سه شنبه 4 مرداد 1401 - 23:13

نسل امروز، نسلی است که اسرائیلی ها از آن هراس دارند، نسلی که راه مقاومت را ادامه می دهند و از هرگونه انحطاط در این مسیر پرهیز می کند.

العالم - کشکول

دبیرکل حزب الله روز گذشته در گفتگویی با اشاره به سرود سلام فرمانده گفت: مخالفت‌ها با سرود سلام یا مهدی در لبنان، هدف قراردادن شیعیان به عنوان کانون حامی مقاومت است. چرا سلام یا مهدی آنها را خشمگین کرد؟ چون نسل جدید نشان داد با مقاومت است.

وی افزود: شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان که خارج از ایران فعالیت می‌کنند، جنجال‌های زیادی درباره سلام فرمانده ایجاد کردند، چون می‌بینند نسل بعدی نیز به این مساله پایبند است. نسل سلام یا مهدی (عج) اسرائیل را می‌ترساند.

این سرود به صورت برق‌آسا در سراسر جهان پخش شده است، این سرود که برآمده از نسل جوان است، وحشت را در میان صهیونیست‌ها افکنده است، اشغالگران در کنار اندیشه‌های ظالمانه و استبدادی وابسته به نظام استکبار جهانی که سال‌ها از جریان‌های تکفیری منحرف از دین حمایت کردند، حال درمقابل نسلی برآمده از مقاومت هستند که بر عقاید خود پایبند هستند و مسیر آزادی را در مقاومت در مقابل اشغالگران می بیند.

ما امروز به فلسطین و قدس و آزادسازی سرزمین های خود از دستان رژیم جنایتکار نزدیکتر هستیم و انتشار این سرود به سرعت برق در میان دل های آزاده و با ایمان اوضاع جنایتکاران را آشفته تر کرد، مردان مقاومت امروز بر حق خود در دفاع از خویشتن و اصرار و پافشاری بر فرهنگ مهدویت تاکید دارند.

فرهنگ مهدویت بر عزم و اراده راسخ مبارزان افزود.؛ فرهنگی که هر ستمگر متکبر اشغالگر از آن بیزار است.

پربیننده ترین خبرها