جنبش فلسطینی مشارکت امارات برای ساخت استادیوم در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد

جنبش فلسطینی مشارکت امارات برای ساخت استادیوم در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد
پنج‌شنبه 6 مرداد 1401 - 21:39

جبهه ملی آزادی فلسطین سرمایه‌گذاری امارات برای ساخت یک استادیوم در سرزمین‌های اشغالی را ادامه بی اخلاقی سیاسی و اقدامات خائنانه این رژیم علیه فلسطینیان دانست.

العالم_فلسطین اشغالی

جبهه ملی آزادی فلسطین در یک بیانیه مطبوعاتی توافق یک شرکت دولتی امارات با رژیم صهیونیستی در راستای ساخت استادیوم جدید به نام خلیفه با ظرفیت 8000 صندلی در روستای کفر قاسم را محکوم و تاکید کرد که این اقدام جدید امارات، فرورفتن هرچه بیشتر در لجن های مرداب عادی سازی و خیانت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه که بیش از همه غیرعادی و محکوم است، همزمانی اعلام این خبر با قرارداد معامله‌ای است که اشغالگران سعی دارند با یک تاجر اماراتی نزدیک به دولت امارات برای خرید یکی از باشگاه‌های اسرائیل منعقد کنند.

در بیانیه جبهه ملی فلسطین تاکید شد که مردم از امضای این قرارداد بین امارات و اشغالگران به شگفت آمده اند چراکه صهیونیست ها سال 1956 در روستای کفر قاسم، قتل عام فجیعی علیه مردم فلسطین انجام دادند و 49 نفر از جمله 23 کودک را به شهادت رساندند.

در این بیانیه خاطر نشان شد که ادامه روند عادی سازی کشورهای عربی از طریق امضای توافقنامه با اشغالگران، در واقع خنجری خائنانه به چشم مردم فلسطین است که فرصتی برای تقویت اشغالگران و تسلط آنها بر سرزمین های اشغالی ایجاد می کند.

در پایان بیانیه مذکور بر لزوم مقابله با این "عقب نشینی خطرناک" در روابط با رژیم صهیونیستی از جانب امارات و برخی کشورهای عربی تاکید شد.

جبهه ملی آزادی فلسطین اعلام کرد این عادی سازی ها خواست ملی مردم عرب نیست و بر لزوم بسیج همگانی برای اعمال فشار همه جانبه بر این کشور‌های عربی تاکید کرد تا از ادامه دادن به این رویکرد خائنانه دست بردارند.

پربیننده ترین خبرها