درگیری شدید در اردوگاه جنین/ شهادت یک جوان فلسطینی/ اسارت یکی از رهبران جهاد اسلامی

درگیری شدید در اردوگاه جنین/ شهادت یک جوان فلسطینی/ اسارت یکی از رهبران جهاد اسلامی
سه شنبه 11 مرداد 1401 - 01:15

منابع خبری از درگیری مسلحانه بین مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک فلسطینی و اسارت یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی خبر دادند.

العالم-فلسطین اشغالی

دوشنبه شب درگیری مسلحانه بین مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین به وقوع پیوست.

منابع فلسطینی اعلام کردند که شماری از نظامیان اسرائیلی در کمین مبارزان مقاومت گرفتار شدند و ضربه سختی به آنان وارد شده و بالگردهای اسرائیلی در حال انتقال شماری از نظامیان مجروح اسرائیلی هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در درگیری‌های اردوگاه جنین، جوانی فلسطینی به شهادت رسیده است و پیکر این شهید به بیمارستان دولتی جنین انتقال داده شد.

در ادامه این بیانیه آمده که «ضرار صالح الکفرینی» به ضرب گلوله تک‌تیرانداز اسرائیلی به شهادت رسید.

منابع محلی اعلام کردند که در درگیری مسلحانه در اردوگاه جنین، یک نظامی اسرائیلی از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شده است.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی برق اردوگاه جنین و بخش‌هایی از شهر جنین را قطع کردند.

منابع محلی همچنین اعلام کردند که نظامیان صهیونیست پس از یورش به اردوگاه جنین و درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت، شیخ بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی را به اسارت گرفتند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر اسرائیلی شیخ بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی را پس از ضرب و شتم شدید که منجر به مجروحیت او شده، به اسارت گرفته‌اند.

برخی منابع از زخمی شدن او بر اثر اصابت گلوله نظامیان اسرائیلی خبر دادند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین «اشرف الجدع» داماد شیخ بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی را هم در اردوگاه جنین به اسارت گرفتند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها