رژیم صهیونیستی محورهای نزدیک نوار غزه را بست

رژیم صهیونیستی محورهای نزدیک نوار غزه را بست
سه شنبه 11 مرداد 1401 - 11:44

در پی اسارت «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی صبح امروز از ترس واکنش‌ گروه‌های مقاومت، محورهای نزدیک به نوار غزه را بست.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه اسرائیلی «یدیوت آحارانوت» روز سه شنبه خبر داد، رژیم صهیونیستی از ترس واکنش به اسارت «بسام السعدی» از رهبران جنبش مقاومت جهاد اسلامی، جاده‌ها و محورهای نزدیک به مرزهای نوار غزه را مسدود کرد.

السعدی یکی از رهبران جنبش مقاومت جهاد اسلامی است که دیشب از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنین، به اسارت گرفته شد.




همچنین در حمله دوشنبه شب صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، یک جوان فلسطینی به نام «ضرار ریاض الکفرینی» از ناحیه سر هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

گردان‌های‌های سرایا القدس (شاخه نظامی جنیش جهاد اسلامی) در پی حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و به شهادت رسیدن یک جوان فلسطینی و بازداشت یک مقام بلندپایه جنبش جهاد اسلامی، در سراسر فلسطین آماده باش اعلام کرد.

گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف فلسطینی نیز یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین که موجب شهادت یک جوان و بازداشت یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی شد، محکوم و اعلام کردند که رژیم صهیونیستی بهای این اقدام را پرداخت خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکیست که السعدی در درگیری با نظامیان صهیونیست مجروح شده و اکنون از وضعیت سلامت او اطلاعی در دسترس نیست.

بر اساس این گزارش، السعدی از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفته است.

بیمارستان دولتی جنین نیز اعلام کرد که همسر السعدی در جریان عملیات بازداشت زخمی و به بخش اورژانس بیمارستان منتقل شده است.

پربیننده ترین خبرها