اشتباه استراتژیک رژیم صهیونیستی در غزه+فیلم

شنبه 15 مرداد 1401 - 09:56

حمزه البشتاوی، نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت که آژیرهای خطر نه فقط در جنوب تل آویو بلکه باید در سراسر اراضی اشغال شده در سال 48 طنین انداز شود زیرا این رژیم بزرگترین جنایت و اشتباه استراتژیک را مرتکب شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

البشتاوی با شرکت در برنامه "مع الحدث" شبکه خبری العالم گفت: ملت فلسطین و نیروهای مقاومت در سراسر جغرافیای فلسطین کنار یکدیگر ایستاده اند و این وحدت از زمان عملیات شمشیر قدس کامل تر شده است و مقاومت توانسته است با پایداری و استقامت درس بزرگی به رژیم اشغالگر بدهد و دستاوردهای بزرگی در دفاع از قدس و مقدسات به دست آورد.

این در حالی است که جنبش جهاد اسلامی در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به غزه، تل آویو و دیگر شهرها و شهرک های این رژیم را زیر آتش سنگین موشک گرفته است.

گردان های قدس هم اعلام کرد که تل آویو و چند منطقه دیگر از رژیم صهیونیستی را با شلیک بیش از 100 موشک هدف قرار داده است و صدای آژیر خطر در تل آویو، عسقلان، اسدود و شهرک های اطراف غزه به طور مداوم شنیده می شود.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که 80 موشک از غزه شلیک شده است که 46 فروند آن به اراضی اشغالی اصابت کرده و 33 موشک دیگر رهگیری شده اند.

گردان شهدای الاقصی و تیپ الناصر صلاح الدین هم مسئولیت موشک باران پایگاه نظامی "ناحل عوز" و شهرک "کفر عزه" را بر عهده گرفته اند.

پربیننده ترین خبرها