کارشناس سیاسی:

صهیونیست ها با چراغ سبز بایدن تجاوزگری علیه نواز غزه را از سرگرفته اند

صهیونیست ها با چراغ سبز بایدن تجاوزگری علیه نواز غزه را از سرگرفته اند
شنبه 15 مرداد 1401 - 18:01

یک نویسنده وتحلیلگر سیاسی از رام الله تأکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به اراضی فلسطین بی‌وقفه بوده و هرگز و در هیچ مرحله‌ای متوقف نشده است.

العالم- فلسطین اشغالی

"فؤاد خفش" در گفت‌وگویی ویژه با تلویزیون "العالم" اظهار داشت: بعد از ترور نمادهای مقاومت و یکی از فرماندهان ملت فلسطین، جنگ فعلی رژیم "اسرائیل" علیه نوار غزه شکلی این‌چنین جنایتکارانه به خود گرفته است.

خفش خاطرنشان کرد رژیم اشغالگر به دنبال تشدید رویارویی است و چراغ سبز برای این جنگ را از «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سفرش به منطقه گرفته است.

وی افزود: این رژیم می‌خواهد معادلات را در منطقه بر هم بزند و عرض اندام کند. لذا به این تجاوز اقدام کرد که البته قبل از آن، رزمایشی نظامی برگزار کرد. اسرائیلی‌ها با سوءاستفاده بزرگ از وساطت مصری‌ها، خواستار آن بودند که مقاومت و جنبش جهاد اسلامی به عملیات بازداشت «شیخ سعدی» پاسخی ندهند. اسرائیل در اقدامی بزدلانه یکی از نمادهای ملت فلسطین را ترور کرد که با پاسخ سخت مقاومت روبه‌رو شده است.

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز با عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا امروز (شنبه) همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش رسانه‌ها، از روز گذشته تاکنون ۱۳ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه از صبح امروز شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را در پاسخ به حملات جنگنده‌های صهیونیستی هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار دادند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها