جهاد اسلامی: اشغالگران برای پایان جنگ التماس می کنند

يکشنبه 16 مرداد 1401 - 21:18

محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی مشغول التماس برای آرام سازی است و جهاد اسلامی مشغول شکست دادن دشمن است.

العالم – فلسطین

وی در گفت و گو با شبکه خبری العالم افزود: این اولین بار است که با جهاد اسلامی بیش از سیف القدس و سال 2014 تماس برقرار و به این شیوه به آن التماس می شود.

وی افزود: دلیل اصلی آن است که دشمن صهیونیستی فکر می کرد با ترور فرمانده های جنبش از جمله تیسیر الجعبری و خالد منصور و سپس توقف جنگ، جهاد اسلامی نمی تواند روی پای خود بایستد.

شلح تاکید کرد که ما اکنون مشغول درس دادن به دشمن هستیم، درسی که بزرگتر از درسی است که الجعبری به دشمن داد پس از آنکه شهرک های صهیونیستی را بدون شلیک یک گلوله به وحشت انداخت.

وی گفت که نیروهای الجعبری و فرماندهانش امروز دشمن را به گونه ای ترساندند که به جای آنکه کسی در اطراف غزه احساس خطر کند تمام رژیم صهیونیستی احساس خطر کرده و جرات تردد ندارد.

شلح ادامه داد که حماقت یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی باعث شد رژیم از میانجیگران برای توقف جنگ التماس کند اما گروهانهای قدس اعلام کرد که این نبرد، نبرد فرسایشی است و هر روز آماده پرتاب 10 موشک هستیم تا دشمن قوایش تحلیل رود.

پربیننده ترین خبرها