موشک‌های مقاومت به فرودگاه بن گوریون و اللد رسید

موشک‌های مقاومت به فرودگاه بن گوریون و اللد رسید
يکشنبه 16 مرداد 1401 - 22:56

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با تایید حملات موشکی نیروهای مقاومت به فرودگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی مدعی شد که دو فروند موشک را رهگیری کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

این کانال خبری به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این موشک ها به سوی تل‌آویو و به سوی فرودگاه بن گوریون درحال پرواز بودند که رهگیری شدند.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که همزمان با شلیک موشک به سمت تل‌آویو، مسافران در فرودگاه بن گوریون حضور دارند.

از سوی دیگر تصاویری از موشکل های مقاومت برفراز فرودگاه اشغالی اللد منتشر شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه حملات هوایی و توپخانه ای خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرد که تا کنون بر اثر این حملات وحشیانه ۴۱ نفر نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن شهید شدند. بیش از ۳۰۰ نفر هم مجروح شده اند.

از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در عصر جمعه تاکنون ۲۱۵ شهروند دیگر فلسطینی نیز زخمی شده اند که ۹۶ نفر از آنها کودک، ۳۰ نفر زن و ۱۲ نفر سالخورده هستند.

در پاسخ به این حملات جنایتکارانه، گروه های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند.

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از جمعه شب تا صبح امروز یکشنبه مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج راکت‌ها و خمپاره‌های خود قرار داده است.
منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گروه های مقاومت و جهاد اسلامی فلسطین تاکنون بیش از ۷۰۰ موشک و راکت را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این جنایت تازه صهیونیست ها با موج محکومیت در سطح بین المللی به ویژه جهان اسلام روبه رو شده است و کشورها، مقامات، احزاب و شخصیت های مختلف بر لزوم توقف آن و پاسخگویی رژیم صهیونیستی تاکید می کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها