حسینیه العالم | حضور پر شور میلیون ها ایرانی در سراسر کشور در مراسم عزای امام حسین علیه السلام +فیلم

دوشنبه 17 مرداد 1401 - 14:02

میلیون ها تن از مسلمانان در ایران و سراسر جهان در مراسم سالگرد شهادت امام حسین علیه السلام در روز دهم محرم شرکت می کنند.

العالم - ایران

به گزارش خبرنگار العالم، میلیون ها ایرانی با حضور در مجالس عزاداری و سینه زنی در تهران و تمام استان های کشور، مراسم سالگرد شهادت امام حسین علیه السلام در روز عاشورا را برگزار می کنند.

حضور پر شور میلیون ها ایرانی در سراسر کشور در مراسم عزای امام حسین علیه السلام +فیلم

خبرنگار العالم از جنوب تهران گزارش داد با آغاز ماه محرم و در سالگرد شهادت امام حسین علیه السلام، سراسر ایران و همه شهرها و استان ها صحنه برگزاری مراسم عزاداری و راه اندازی هیئت های عزاداری هستند.

خبرنگار العالم در گزارشی اختصاصی از مراسم عزاداری برای شهادت امام حسین علیه السلام گفت که در مجالس عزاداری شرکت کنندگان علاوه بر روضه خوانی، نماز ظهر و عصر را هم به جای آورده و هیئت عزادارای شبیه مراسمی که از "طوریج" به سمت کربلا برگزار می شود، راه می اندازند.

حضور پر شور میلیون ها ایرانی در سراسر کشور در مراسم عزای امام حسین علیه السلام +فیلم

خبرنگار العالم در آبادان واقع در جنوب غرب ایران هم گزارشی را از مشارکت اهالی در مراسم عاشورا تهیه کرده است. در این شهر مردم به مناسبت سالگرد شهادت امام حسین علیه السلام، در مجالس عزاداری و روضه خوانی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار العالم مردم آبادان در شب تاسوعا تا صبح عزداری می کنند و زیارت عاشورا می خوانند.

حضور پر شور میلیون ها ایرانی در سراسر کشور در مراسم عزای امام حسین علیه السلام +فیلم

اهواز واقع در جنوب ایران هم صحنه حضور گسترده مردم در مراسم عاشورای امام حسین علیه السلام و یاران وفادارش است و عزاداران با وجود مشکلات فراوان و گرمای شدید به عشق امام حسین (ع) با ایجاد موکب و ایستگاه صلواتی اقدام به توزیع نذری در میان مردم می کنند.

پربیننده ترین خبرها