رقابت اشغالگران برای ریختن خون فلسطینی‌ها

سه شنبه 18 مرداد 1401 - 18:11

محمد شتوی پژوهشگر امور خاورمیانه گفت: سران رژیم صهیونیستی برای ریختن خون فلسطینی‌ها به رقابت می پردازند تا جایگاه خود را در میان جامعه صهیونیستی بالا ببرند.

العالم_ فلسطین اشغالی

پژوهشگر مسائل خاورمیانه در گفتگو با العالم اظهار داشت که ترور رهبران مقاومت مانند توپ بین سران رژیم صهیونیستی پاسکاری می شود، چنانکه چند روز پیش یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی را در نوار غزه و امروز نیز یکی از رهبران جنبش فتح را در نابلس هدف قرار دادند.

شتوی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با هتک حرمت روزانه مسجد الاقصی، ریختن خون فلسطینی‌ها را مباح می داند با نفوذ در خاک فلسطین اقدام به دستگیری و ترور می کند. اینها همه باعث خشم و خروش مردم فلسطین می‌شود.

وی تاکید کرد تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، این رژیم را به سمت عواقبی ناگوار سوق خواهد داد.

این محقق در امور خاورمیانه پاسخ قاطعانه از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین به این ترورها را بعید دانست.

ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های شهدای الاقصی جنبش فتح در نابلس به همراه دو تن از همرزمانش بر اثر تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد برای هدف قرار دادن نابلسی از موشک استفاده کرده است. همزمان ضمن یورش تعداد زیادی از نیروهای ارتش به شهر قدیمی نابلس و محاصره خانه ای نابلسی، بین سربازان اشغالگر و فلسطینی ها درگیری رخ داد و حدود چهل نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

پربیننده ترین خبرها