ابراهیم النابلسی قبل از شهادت: سلاح را زمین نگذارید

ابراهیم النابلسی قبل از شهادت: سلاح را زمین نگذارید
سه شنبه 18 مرداد 1401 - 22:40

ابراهیم نابلسی رهبر جنبش الاقصی در نابلس به همراه دو تن از همرزمانش زیر آتش ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

العالمداغ‌های مجازی

مقامات رژیم اشغالگر چندین ماه ابراهیم النابلسی 26 ساله را از نابلس تعقیب کرده اند النابلسی که فرمانده گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح بود بارها از چندین سوءقصد جان سالم به در برد.

چند ماه پیش، مطبوعات عبری با انتشار تصویری از نابلسی، او را "صاحب 9 جان" توصیف کردند و پرسیدند: "این فرد تحت تعقیب که هیچ کس قادر به ترور او نیست کیست؟ ابراهیم النابلسی کیست؟"

ارتش رژیم اشغالگر صبح امروز سه شنبه در شهر قدیم نابلس، ابراهیم را محاصره کرد، در همین هنگام در شبکه های اجتماعی پیام صوتی از النابلسی حین محاصره منتشر شد.

وی در فایل صوتی می گوید: «من شهید خواهم شد، مادرم دوستت دارم، پس از من از وطن دفاع کنید، من محاصره شده‌ام و رایحه شهادت را استشمام می کنم، من به شما وصیت می کنم هیچ کس اسلحه اش را زمین نگذارد.

سران رژیم اشغالگر صهیونیستی در سایه سکوت گسترده اعراب به ویژه کشورهای عادی ساز بر سر ریختن خون فلسطینی ها به رقابت می پردازند تا جایگاه خود را در جامعه صهیونیستی بهبود بخشند به گونه ای که معادله پیروزی احزاب راست در انتخابات رژیم صهیونیستی، کشتار مردم فلسطین است.

فعالان در شبکه های اجتماعی شهید ابراهیم النابلسی قهرمان را ستودند و تاکید کردند که مقاومت روزی پیروز خواهد شد و اوضاع به حالت قبل باز خواهد گشت.

فعالان فضای مجازی به موضوع عادی سازی اشاره کردند و پرسیدند صلحی که کشورهای سازشکار برای امضای معاهده های ذلت بارش مسابقه می دادند و با دشمن صهیونیستی معاهده ننگین امضا می کردند، کجاست؟

یک کاربر به نام «جمال القسمی» در توییتی نوشت: این مادر شهید ابراهیم النابلسی است. ابراهیم پیروز شد و همه شما ابراهیم هستید. سلام خدا بر مادر شهید ابراهیم نابلسی!

*

کاربر دیگر به نام محمد سعید در توییتی نوشت: ابراهیم تعقیب نشد. این ابراهیم بود که ارتش را تعقیب کرد. او صدای ارتش صهیونیستی را شنید که وارد منطقه شدند. ابراهیم کسی بود که بیرون آمد و آنها را ترساند. زنده باد قهرمان! ای قهرمان تمام فلسطین به تو افتخار می کند! رحمت خداوند بر تو ای قهرمان!

محمد آل یحیی با انتشار تصویری از رهف خلیل نوشت: رهف خلیل کودک قربانی حملات وحشیانه صهیونیست ها است که پاها و دست راست وی در تجاوزات اخیر به غزه قطع شد. صلحی که کشورهای سازشکار برای امضای معاهده های ذلت بارش مسابقه می دادند و با دشمن صهیونیستی معاهده ننگین امضا می کردند، کجاست؟

فاطمه در توییتی نوشت: ضبط یک کلیپ صوتی لحظاتی قبل از شهادتش.. ابراهیم نابلسی فرمانده گردان شهدای الاقصی در نابلس می گوید: دوستت دارم مادرم. پس از من از وطن محافظت کن .

«جهاد حِلّس» در توئیتی خطاب به شهید ابراهیم نوشت: ملت حق دارد قهرمانان خود را بشناسد !! ابراهیم النابلسی یک شیر فلسطینی است که سال ها در تعقیب اشغالگران بوده است. ابراهیم خود به تنهایی یک ارتش بود! وی صبح امروز محاصره شد و ساعتها با نیروهای ارتش صهیونیستی درگیر شد سپس به ملکوت اعلا پیوست! خدایت رحمت کند ای قهرمان فلسطین !

پربیننده ترین خبرها