طی تماس تلفنی؛

قالیباف: جهاد اسلامی فلسطین نقش مهمی در رویارویی با رژیم صهیونیستی دارد/ النخاله: توانایی وارد کردن ضربات محکم به رژیم اشغالگر در جنگ‌های طولانی مدت را داریم

قالیباف: جهاد اسلامی فلسطین نقش مهمی در رویارویی با رژیم صهیونیستی دارد/ النخاله: توانایی وارد کردن ضربات محکم به رژیم اشغالگر در جنگ‌های طولانی مدت را داریم
چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 19:27

رئیس مجلس در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جهاد اسلامی فلسطین از موثرترین جریان های مقاومت مردم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس است و جمهوری اسلامی نیز از مردم فلسطین برای احقاق حقوقشان در آزادی سرزمین‌های اشغال شده حمایت می‌کند.

العالم _ ایران / سیاسی

به گزارش العالم به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه، 19 مرداد ماه) در گفت و گوی تلفنی با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش اسلامی فلسطین با تبریک پیروزی اخیر مقاومت اسلامی مردم فلسطین در نبرد با رژیم اشغالگر قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط و با همه توان در کنار ملت فلسطین و مقاومت اسلامی فلسطین ایستاده است.

قالیباف با ابراز تأسف و تأثر از شهادت فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی تشریح کرد: جهاد اسلامی فلسطین از مؤثرترین جریان های مقاومت مردم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس است که نقش مهمی در رویارویی با این رژیم ایفا می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه این گفت‌وگو بار دیگر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین در جهت احقاق حقوقشان در آزادی سرزمین های اشغال شده را مورد تأکید قرار داد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: جهاد اسلامی توانایی مقاومت و وارد کردن ضربات محکم به رژیم اشغالگر در جنگ‌های طولانی مدت را دارد

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفت‌وگو تلفنی ضمن قدردانی از حمایت های مستمر مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس از مبارزات مردم فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی در نبرد اخیر با جنبش جهاد اسلامی ناچار به درخواست آتش بس و پذیرش شرایط جهاد اسلامی شد.

وی دستاورد بزرگ نبرد اخیر را اتحاد گروه های مقاومت در داخل و خارج از فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر دانست و گفت: جهاد اسلامی فلسطین در نبرد اخیر نشان داد می تواند در جنگ بزرگ و طولانی مدت با رژیم اشغالگر بایستد و ضربات محکمی به آنان وارد کند.

وی افزود: موشک های مقاومت در عمق سرزمین های اشغال شده ضرباتی بر این رژیم اشغالگر وارد کردند.

زیاد نخاله در پایان بار دیگر از حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

پربیننده ترین خبرها