رسانه‌های رژیم صهیونیستی: مجری عملیات قدس پس از تعقیب و گریز 6 ساعته بازداشت شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی: مجری عملیات قدس پس از تعقیب و گریز 6 ساعته بازداشت شد
يکشنبه 23 مرداد 1401 - 10:42

رژیم صهیونیستی می‌گوید، مجری عملیات استشهادی در قدس اشغالی را پس از تعقیب و گریز 6 ساعته بازداشت کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) دست به جستجوی گسترده در «سلوان» قدس اشغالی زدند تا مجری عملیات استشهادی قدس را بازداشت کنند.

نخست وزیر اسرائیل توئیت کرد که سرویس های امنیتی این رژیم در حال جستجو برای یافتن مجری عملیات قدس هستند و تا زمانی که او را دستگیر نکنند جستجو متوقف نمی شود.

از سوی دیگر وزیر جنگ اشغالگران، عملیات بیت المقدس را خطرناک توصیف کرد و اعلام کرد که نیروهای امنیتی این رژیم برای دستگیری عامل یا حامیان او هستند.

رادیو ارتش اشغالگران از بازداشت فردی از سوی نیروهای امنیتی خبر داد و اعلام کرد که ممکن است او عامل حمله به نبوده باشد، در همین راستا وب سایت اسرائیلی والا گزارش داد، امير الصیداوی، یکی از ساکن بیت المقدس شرقی از سوی اشغالگران بازداشت شده است.

بر اساس گزارش «عرب ۴۸»، گفته می‌شود عامل این عملیات فردی ۲۵ ساله از اهالی شرق قدس اشغالی است.

سلاح استفاده شده در عملیات


نظامیان صهیونیستی از بامداد شهر سلوان را محاصره و مانع از ورود و خروج به آن شدند. تعدادی زیادی از این نظامیان به منازل یورش بردند و از اهالی آنها بازجویی میدانی کردند.

تعداد زیادی فلسطینی نیز در این بازجویی‌ها و یورش‌ها بازداشت شدند که از جمله آنها «اسماء الشیوخی» از نگهبانان مسجدالاقصی و فرزندانش بود.

در تیراندازی بامداد امروز به سمت یک اتوبوس صهیونیستی در قدس دستکم ۹ صهیونیست زخمی شدند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

پربیننده ترین خبرها