طبل‌های توخالی ائتلاف متجاوز در یمن

طبل‌های توخالی ائتلاف متجاوز در یمن
يکشنبه 23 مرداد 1401 - 23:11

قبل از تجاوز آمریکا و عربستان به یمن، ارزیابی اشتباه دشمنان از اوضاع تأیید می‌کرد که برای به زانو درآوردن مردم یمن تنها چند هفته کافی است و در مدت کوتاهی مردم یمن را مجبور به برافراشتن پرچم صلح و تسلیم در برابر دشمن خواهند کرد؛ اما با دیدن مسیر بس ناهموار و جاده پرشیب و لغزنده، ائتلاف متجاوز از همه نظر غافلگیر شد.

العالم_ یمن

المسیره در یادداشتی نوشت: مردم یمن با هم متحد شدند و ویژگی‌هایی همچون قهرمانی، پایداری و فداکاری را به نمایش گذاشتند و این سه گانه یکی از مهم‌ترین ثمرات پیروزی بر متجاوز و فروشکستن استکبار بود.

دلاورمردان ارتش و کمیته های مردمی به سمت میدان نبرد شتافتند و مانند شیران از سرزنش ها نترسیدند. تانک های آبرامز ساخت ایالات متحده آمریکا زیر پای مجاهدان درآتش سوختند. مزدوران از میدان جنگ نجات پیدا نکردند و افسانه سعودی ها، اماراتی ها، جنجویدها (سودانی ها) و مزدوران در هم شکست.

از سوی دیگر، یمنی‌ها شگفت‌انگیزترین حماسه‌های پایداری و فداکاری را به ثبت رساندند، حملاتی که مستقیماً غیرنظامیان را هدف قرار دادند، آنها را نترساند و ثابت قدم باقی ماندند، و تمام سختی‌های تجاوز و جنگ را تحمل کردند. این بهترین کمک به قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی و حمایت از آنها بود. پس فداکاری و اتحاد بین مردم و قهرمانانشان پیروزی بر دشمنان را برایشان رقم زد همچون صخره ای که تا به امروز شکسته نشده است.

همزمان ائتلاف متجاوز به بن بست رسید، زیرا انتخاب جنگ و شکست نظامی مردم یمن به نتیجه نرسید و تمام تلاش های امنیتی برای نفوذ به آن به نتیجه نرسید، بنابراین راهکاری دیگر در پیش گرفتند. این بار از در تحریف واقعیت و انتشار اطلاعات نادرست علیه انصارالله و نیروهای روش آزاده این کشور در آمدند. پیروان خود را در همه عرصه ها به خدمت گرفتند تا آرامش عمومی را برهم زنند و روحیه مردم را با شایعه پراکنی خراب کنند. تصمیمات رهبری انقلابی و سیاسی یمن را زیر سوال بردند. شبکه‌های اجتماعی جایگاه مناسبی برای این کار شد. موضوعاتی مانند حقوق کارمندان و فساد مطرح شد، زیرا این گونه وانمود می کردند که این صنعا است که در همه این امور مقصر است.

اما با وجود همه این توطئه ها، مردم آزاده به خوبی از این نقشه‌های دشمن آگاهند و آماده مقابله در میدان جنگ و رویارویی با مبارزه تبلیغاتی دشمن هستند. همانطور که دشمن در عرصه امنیتی و نظامی شکست خورد، در بقیه جنبه ها نیز شکست خواهد خورد.

پربیننده ترین خبرها