لاپید: بازدارندگی را به شهرک‌های اسرائیلی بازمی‌گردانیم

لاپید: بازدارندگی را به شهرک‌های اسرائیلی بازمی‌گردانیم
چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 11:28

نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی اعلام کرد روی افزایش جذب پلیس و بازرس و مرزبان کار می‌کنند تا بازدارندگی خود را بازگردانند.

العالم - فلسطین اشغالی

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) در جریان بازدید از مرکز آموزشی پلیس در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد که تل‌آویو به دنبال بازگرداندن بازدارندگی خود است.

طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴»، لاپید گفت: «بازدارندگی را [در شهرک‌های خود] احیا خواهیم کرد؛ همانطور که در غزه بازگرداندیم. ما بازدارندگی را در برابر گروه‌های جنایت‌کار، خشونت‌های خیابانی و خانوادگی و فساد سیستماتیک باز می‌گردانیم».

نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: «ما روی محیط‌بانان، بازرسان، مرزبانان و پلیس‌های جوان سرمایه‌گذاری خواهیم کرد؛ ما برای بهبود شرایط کاری و حقوق آن‌ها تلاش خواهیم کرد».

لاپید در سخنرانی خود چشم اندازش برای پیشرفت فعالیت‌های پلیس رژیم صهیونیستی را این‌گونه معرفی کرده است: «آماده‌سازی ۵۰۰۰ افسر پلیس برای خدمت در یک برنامه چند ساله، ۲۶ گردان مرزبانی ذخیره و جذب ۳۰۰۰۰ داوطلب در ارتش اسرائیل. علاوه بر این، طرح ایمن سازی ۴۵۰ وسیله نقلیه ترافیکی برای مقابله با حوادث جاده‌ای در چارچوب طرح اورژانس کشوری در دست خواهد بود».

این چشم‌انداز و طرح‌ها در حالی از سوی سران تل‌آویو مطرح می‌شوند که طی هفته گذشته حدوداً ۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست جان خود را در حوادث جاده‌ای از دست داده بودند؛ امری که واکنش و اظهار نگرانی «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی را در پی داشت.

علاوه بر این پس از پایان جنگ سه روزه بین مقاومت فلسطین و تل‌آویو، همزمان با شدت گرفتن حملات و دست‌گیری‌ توسط اشغالگران در کرانه باختری، فلسطینیان عملیات‌های شهادت‌طلبانه در سرزمین‌های اشغالی را از سر گرفته‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها