نخاله: جهاد و حماس مقاومتی واحد زیر پرچم اسلام هستند/ مقاومت همه در برابر دشمن متحدند

نخاله: جهاد و حماس مقاومتی واحد زیر پرچم اسلام هستند/ مقاومت همه در برابر دشمن متحدند
پنج‌شنبه 3 شهريور 1401 - 19:44

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در خلال همایش "وحدت میدان ها... راه آزادی قدس" سخنرانی کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

زیاد النخاله در این مراسم گفت: ما تسلیم نمی شویم و سازش نخواهیم کرد و پرچم‌های ما همچنان به اهتزاز درخواهد آمد، چقدر باید فرزندانمان را قربانی کنیم تا دشمن از ما راضی شود، جای تاسف است که برادران عربمان از ما رو بر می گردانند.

وی افزود: نام فلسطین هر روز بالاتر می رود و مردم فلسطین هر روز عظیم تر می شوند پس ای دشمنان به جایی برگردید که از آن آمده اید که شما زباله‌های تاریخ هستید، مردم عظیم ما هرگز شما را نمی بخشند و هرگز تسلیم نمی شوند، عقب نشینی در کار نیست و همواره به سوی پیروزی ظفرمند حرکت می کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی راه جهاد و مقاومت را راه پیموده شده در نبرد وحدت میادین دانست و گفت ما از سرزمین و حقوق و مقدساتمان در این سرزمین دفاع می کنیم پس به حرف اشخاصی که می خواهند برده و مزدور قاتلان مردممان باشیم گوش نمی دهیم.

النخاله تاکید کرد: دشمن همواره می کوشد وحدت ما را از بین ببرد اما این نبرد مجددا وحدت مقاومت را در تمام میادین نبرد ثابت کرد، نباید به دشمن فرصت سم پاشی و ایجاد فتنه حزبی و منطقه ای بدهیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: ما در زندانی بزرگ هستیم که در آن زندانبان و قاتل یکی است، مقاومت یکی است، مردم ما یکی است و دشمن ما یکی است، جهاد و حماس یک مقاومت تحت پرچم اسلام هستند.

وی افزود: وحدت ما ادامه دارد و اتاق عملیات به فعالیتش ادامه می دهد، به مردان دلیر گروهان‌های قدس درود می فرستم، نیروهای مقاومت همه در برابر دشمن متحدند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بی‌حرمت به مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: دشمن هنوز درباره اجرای تعهداتش به مصر در جریان نبرد وحدت میادین طفره می رود، تعقیب رزمندگان مقاومت و شکنجه آنان توسط نیروهای امنیتی را محکوم می کنیم،به تمام طرف هایی که در کنار مردم و مقاومت فلسطین در تجاوز اخیر صهیونیستی ایستادند به ویژه ایران و سوریه و قطر و عراق و یمن و لبنان درود می فرستیم.

نخاله خاطرنشان کرد: به دشمن و حامیانش و هوادارانش می گوییم در این سرزمین یا جای ماست یا شما.

پربیننده ترین خبرها