پایان مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی بانوان در رشته رفتینگ / تیم ملی نفرات خود را شناخت

پایان مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی بانوان در رشته رفتینگ / تیم ملی نفرات خود را شناخت
شنبه 5 شهريور 1401 - 07:26

با هدف شناسایی نخبگان کشوری و جذب اعضای تیم رفتینگ مهرسان، باشگاه مهرسان حمایت از مسابقات قهرمانی کشور در شهرکرد را آغاز نمود.

العالم - ایران / ورزش

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرسان؛ همزمان با آغاز مسابقات رفتینگ(قایق‌سواری در آب‌های خروشان) در شهرکرد، باشگاه مهرسان حمایت خود را از مسابقات قهرمانی کشور آغاز نمود. این مسابقات برای انتخاب نفرات برتر تیم ملی، برای حضور در مسابقات آسیایی هند برگزار شد.
سارادهکردی سرمربی تیم رفتینگ مهرسان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات از روز هفتم شهریور در رودخانه های منتهی به سرچشمه های زاینده رود آغاز شد.
سرمربی تیم رفتینگ مهرسان اصفهان گفت: با حضور تیم هایی از ۶ استان اصفهان ، گیلان چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز و هرمزگان، مسابقات رفتینگ بانوان کشور (قایق‌سواری در آب‌های خروشان) در رسته ی ماراتن (دان ریور)، اسپرینت، ار ایکس و اسلالوم در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
دهکردی با بیان اینکه تیم مهرسان اصفهان‌ در این مسابقات با ترکیبی ۵ نفره متشکل از بانوان علاقمند و‌حرفه ای در رسته رفتینگ(قایق سواری در آبهای خروشان) شرکت کرده است افزود: این تیم از چند ماه گذشته تمرین های خود را آغاز کرده بود.
به گفته سرمربی تیم رفتینگ مهرسان اصفهان، رشته ورزشی رفتینگ (قایق سواری در آبهای خروشان) ورزشی بسیار مهیج است که می‌تواند با توجه به پتانسیل های موجود در کشور، بیش از این توسعه یابد . این رشته در ایران نوپاست و نیازمند توجه رسانه ها به منظور دیده شدن و جلب سرمایه گذاران است.
دهکردی با اشاره به اینکه این ورزش هم به صورت تور و هم مسابقات رفتینگ برگزار می‌شود و برای هر کدام، انواع مختلفی وجود دارد یاداور شد: زاینده رود، سیروان، هراز، سفید رود، کرج و سزار در چهارمحال وبختیاری از جمله رودخانه‌های مناسب ورزش رفتینگ در ایران به شمار می رود.
دهکردی یادآور شد: برای علاقمندان در این حوزه دوره های آموزشی ، اردوهای آمادگی و برنامه های تفریحی در نظر داریم که بزودی اعلام خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها