ادامه درگیری‌ها در جنین؛ بازداشت یک عضو «سرایا القدس» + فیلم

ادامه درگیری‌ها در جنین؛ بازداشت یک عضو «سرایا القدس» + فیلم
دوشنبه 7 شهريور 1401 - 12:20

نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش امروز به «قباطیه» در جنین، چند نفر را زخمی و یکی از اعضای «سرایا القدس» را بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

صبح امروز (دوشنبه) درگیری‌های مسلحانه شدیدی میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در «قباطیه» در جنین کرانه باختری رخ داد.

بر اساس گزارش «عرب ۴۸»، نظامیان رژیم صهیونیستی منزل «عمر زکارنه» در قباطیه را محاصره کردند و خواستار تسلیم پسر این خانواده «علاء زکارنه» از اعضای «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی شدند.

در این درگیری‌های شدید دست‌کم هفت فلسطینی زخمی شدند. نظامیان رژیم صهیونیستی ابتدا پدر و برادران علاء زکارنه را بازداشت کردند و در نهایت شخص وی نیز که زخمی شده بود، بازداشت شد.

فلسطین

رسانه‌های عربی بامداد امروز از وقوع درگیری مسلحانه بین رزمندگان فلسطینی و نظامیان تروریست صهیونیست در شهرک «سلواد» واقع در کرانه باختری خبر دادند.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که یک پاسگاه نظامی رژیم موقت صهیونیستی در نزدیکی رام‌الله، هدف تیراندازی فلسطینی‌ها قرار گرفته است.

شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز اعلام کرد دقایقی پیش دو عملیات تیراندازی فلسطینی‌ها به سمت نظامیان صهیونیست، یک بار در نزدیکی منطقه «عوفرا» و دیگری در نزدیکی منطقه «یتسهار» در کرانه باختری انجام شده است.

با اینکه رسانه‌های صهیونیستی در ابتدا تلاش کردند این مقابله مسلحانه فلسطینی‌ها با تجاوز نظامیان اشغالگر به کرانه باختری را بدون تلفات یا جراحات برای خود نشان دهند اما گفته می‌شود یک اسرائیلی زخمی شده است.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» به نقل از منابع عبری نوشت که یک نظامی اسرائیلی در جریان درگیری‌ها نزدیک شهرک صهیونیست‌نشین «نفیه تسوف» که در اراضی روستاهای نبی صالح در رام الله ساخته شده، زخمی گردید.

یدیعوت در ادامه مدعی شد: «گردان‌های شهدای الاقصی مسئولیت تیراندازی به نیروهای اسرائیلی را در نزدیکی سلواد در شرق رام الله برعهده گرفتند».

فارس

پربیننده ترین خبرها