تمرین نظامی نیروهای آمریکایی در حومه دیر الزور در سوریه

تمرین نظامی نیروهای آمریکایی در حومه دیر الزور در سوریه
پنج‌شنبه 10 شهريور 1401 - 13:18

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد که نیروهای آمریکایی برای بالا بردن آمادگی خود در میدان گازی کونیکو در حومه دیرالزور تمرین نظامی انجام دادند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم؛ نیروهای آمریکایی تمرین‌هایی با مهمات جنگی در میدان گازی کونیکو در حومه دیر الزور انجام دادند، این تمرین ها در حالی برگزار شد که نیروهای آمریکایی چند روز پیش هدف چند حمله قرار گرفتند.

منابع محلی فاش کردند که تمرین های نظامی آمریکایی ها با استفاده از مهمات جنگی و با مشارکت هواپیماها و بالگردهای نظامی انجام شد.

این منابع افزودند منطقه شاهد پرواز پر تعداد جنگنده های نیروهای اشغالگر آمریکایی همراه با صداهای شدید ناشی از انفجار بود.

منابع محلی سوری تاکید کردند که میزان تمرین های نظامی در پایگاه های غیر قانونی نیروهای آمریکایی در چند روز گذشته زیاد شده است به گونه ای که این نیروها در چند روز گذشته تمرین های مشترکی با نیروهای سوریه دموکرات موسوم به قسد در منطقه انجام دادند.

پایگاه‌های نیروهای اشغالگر آمریکایی در حومه شرقی دیر الزور چند روز پیش هدف بمباران پهپادها و نیز حملات خمپاره ای قرار گرفت.

پیش از این پایگاه های نیروهای آمریکایی در میدان نفتی العمر و میدان گازی کونیکو هدف قرار گرفته بودند که طبق اعلام فرماندهی مرکزی آمریکا، سه نظامی آمریکایی بر اثر آنها زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها